خبرگزاری کار ایران

سوپرکاپ انگلیس؛

لسترسیتی یک - منچسترسیتی صفر؛ شاگردان راجرز فاتح سوپر کاپ

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۲۴

لسترسیتی با ارائه نمایشی برتر در جام خیریه با یک گل منچسترسیتی را مغلوب کرد.

به گزارش ایلنا،برندگان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال انگلیس امشب در چارچوب جام خیریه به مصاف یکدیگر رفتند. لسترسیتی در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود و در نهایت با تک گل کیلی ایهیناچیو از روی نقطه پنالتی به برتری دست یافت.

 اولین فرصت بازی در دقیقه هفتم و برای منچسترسیتی ایجاد شد، اما ضربه ایستگاهی ایلکای گوندوغان را کسپر اشمایکل با یک عکس العمل اتماشایی مهار کرد. در دقیقه 16 و با حرکت مندی بود که منچسترسیتی  می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سویونچو، مدافع لستر تبدییل به گل به خودی نشد.

 در دقیقه 23 و روی پاس به بیرون جیمز مدیسون بود که لسترسیتی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه یوری تیلمانس در مقابل دروازه اصلا خوب نبود و مستقیما در اختیاز زک استفن قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی ریباند ضربه زمینی بارنز بود که باز هم لسترسیتی صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار ضربه جیمیی واردی دقیق نبود و با عکس العمل دروازه بان سیتی همراه شد.

اما در لحظات پایانی نیمه اول بهترین فرصت لسترسیتی برای زدن گل اول از دست رفت. ارسال واردی از سمت چپ به بارنز رسید و او بدون مدافع یارگیر به سمت دروازه سیتی ضربه زد، اما استفن به زیبایی و با پا توپ را دور کرد تا نیمه نخست علیرغم فرصت های خوب منچسترسیتی با تساوی بدون گل تمام شود.

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت داشت روی یک موقعیت ایستگاهی به گل اول دست یابد، اما ضربه ریاض محرز راهی به دروازه نیافته و به بیرون رفت.

دقایقی بعد روی اشتباه مهلک ریکاردو بود که باز هم ریاض محرز موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه اشمایکل داشت، اما ضربه او از بالای دروازه لسترسیتی به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی کمی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 82 داکا با حضور در محطه جریمه قصد داشت زک استفن دروازه سیتی را باز کند، اما دروازه بان حریف به خوبی سد راه او شد.

اما دقایقی بعد لسترسیتی به گل رسید. ناتان آکه در محوطه جریمه کیلی ایهیناچیو را متوقف کرد تا روباه ها صاحب یک ضربه پنالتی شوند. خود ایهیناچیو پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فوق العاده به طاق دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند. تلاش سیتی برای جبران اثربخش نبود و لسترسیتی با همان تک گل دقایق پایانی به برتری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز