خبرگزاری کار ایران

به منظور میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۷

نمایندگان AFC آبانماه به ایران سفر می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۶۵۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور نمایندگان خود به منظور بازدید از امکانات ایران در آبانماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، به منظور برگزاری رقابتهای جام ملتهای فوتبال در سال 2027 و مشخص شدن میزبان این دوره از بازیها، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران اعلام کرده که اولین بازدید نمایندگانش از 15 تا 20 آبانماه سال جاری به تهران خواهد بود تا از امکانات ایران بازدید کنند.

با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر میزبانی رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا در سال 2027، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمایندگان خود را در بخش های مسابقات، بازاریابی، رسانه و پخش تلویزیونی، امنیت و ایمنی، خدمات برگزاری وحقوقی به ایران اعزام خواهد کرد تا از شهرهای مد نظر فدراسیون فوتبال به جهت برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا بازدید کنند.

 نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات و استادیوم های محل برگزاری، زمین های تمرین، موقعیت مکانی محل های برگزاری مسابقات و ...در شهرهای تهران، اهواز، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، کرمان و کیش بازدید کرده و در روز آخر سفر خود نشستی را با مسئولین فدراسیون فوتبال برگزار خواهند کرد.

گفتنی است، ایران، هند، عربستان، قطر نامزد میزبانی این بازی‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز