خبرگزاری کار ایران

بیانیه گل‌گهر؛ استقلال باید دو اخراجی می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۵۲

گل‌گهر سیرجان طی بیانیه‌ای ادعا کرده که داور بازی از اخراج دو بازیکن استقلال خودداری کرده تا این اتفاق سهم زیادی در ناکامی آنها در صعود به فینال باشد.

به گزارش ایلنا، یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان بود که حضور امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی نیز به حساسیت این دیدار اضافه می‌کرد. در نهایت در شرایطی که قلعه نویی نیمه اول این بازی را برنده راهی رختکن شده بود در نیمه دوم و با اعلام دو پنالتی به سود آبی‌ها، استقلال جواز صعود به فینال را کسب کرد.

اکنون گل گهر سیرجان با این بیانیه آماری علیه اشتباهاتی که متوجه آنها شده موضع گرفته است؛

اتفاقاتی که در بازی مقابل استقلال افتاد عصاره و خلاصه ماجرایی بود که در این فصل بر گل‌گهر گذشت. اشتباهات مکرر و یک‌طرفه‌ی داوران که گل‌گهر را از حق خود محروم کرد. هدیه کردن پنالتی یکی از این اشتباهات بود. در دو صحنه دو بازیکن استقلال به‌راحتی از خطر اخراج فرار کردند. اولی با وجود لگدی که آشکارا به شکم سعید صادقی وارد شد و علی‌‌رغم اعلام خطاء، بازیکن حریف حتی کارت زرد هم نگرفت و دیگری با کشیدنِ پیراهن تبریزی، کارت زرد دوم را دریافت نکرد. در بازی با نساجی هم، به گواه همه کارشناسان داوری، دو پنالتی برای گل‌گهر گرفته نشد. سوای این، در فصلی که گذشت ۱۳ پنالتی علیه گل‌گهر اعلام شد، که حتی نیمی از آنها صحیح نبود و در سوی مقابل نزدیک به ١٠ پنالتی برای گل‌گهر گرفته نشد. این جدا از تصمیمات اشتباه داوران برای کارت قرمز و خطاهای منجر به گل است که بررسی موشکافانه آنها ثابت خواهد کرد که گل‌گهر بیش از هر تیمی، در این فصل از اشتباهات داوری متضرر شده است.

به هر حال امیدواریم برای فصل تازه، سیستم "وی ای آر" به فوتبال ایران اضافه شود و شعارهای فدراسیون‌ فوتبال در عمل نیز محقق شود. پرهیز از مصلحت‌اندیشی‌ها و نگاه دوقطبی به فوتبال ایران، آرزوی همه اهالی فوتبال است و صدالبته گامی بزرگ به سمت حرفه‌ای شدن فوتبال ایران. امری که سبب خواهد شد، تمرکز و توانایی همه‌ی عوامل، صرف ارتقای فوتبال و سربلندی تیم‌های ملی و باشگاهی کشور عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز