خبرگزاری کار ایران

تغییر موضع ستاره آرژانتینی

ادعای مارکا: قرارداد مسی تمدید نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۶۷

به عقیه نشریه اسپانیایی مارکا،‌ باشگاه بارسلونا در حال بررسی نحوه انتقال بهتر خبر بد عدم تمدید قرارداد لیونل مسی به هواداران است!

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، در مورد تمدید لیونل مسی با بارسلونا، یک چرخش اساسی رخ داده است، اطلاعات اخیر حاکی از آن است که این قرارداد نزدیک به اعلام است، اما یک افشاگری نشان می‌دهد که بارسلونا اکنون نمی تواند دوباره با ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کند!

خوان لاپورتا از شرایط و این واقعیت که مسی از تمدید قرارداد با باشگاه کاتالان از هر زمان دیگری دورتر است، آگاه است. واقعیت این است که چندین مقام از باشگاه از وضعیت آگاه هستند و در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه می‌توان نتیجه مکالمات روز پنجشنبه را به بهترین نحو بیان کرد!

این گفتگوها در وعده غذایی بین باشگاه و نمایندگان مسی انجام شد اما نکته اصلی این بود در حالی که این دیدار صمیمانه بود، مسی هرگز از تمدید قرارداد خود با باشگاه پیشتر نرفته است! 

تصمیمی برای شفاف سازی امور

به محض این که این تصمیم به طور رسمی اتخاذ شد، چشم انداز بارسلونا بطور اساسی تغییر می‌کند و فوراً باید صورتحساب حقوق خود را تا حدودی کاهش دهد.

برنامه ریزی برای فصل 2022/23، در مقایسه با عواقب احتمالی از دست دادن مسی، به ویژه پس از آنکه لاپورتا اساساً برای انتخاب روی سکوی نگه داشتن بارسلونا دوباره رئیس شد، بازی کودکانه می‌شود.

گفته می شود که توافق مالی لالیگا با صندوق سرمایه گذاری CVC کار را برای بارسلونا آسان کرده است اما حتی در آن زمان فضای مانور محدود بود زیرا بارسلونا مجبور بود بین دستمزدها توازن ایجاد کند که باعث می‌شد رونالد کومان برای حضور در فصل جدید دارای یک تیم بسیار خوب باشد.

علاوه بر این ، پذیرش دستمزد از صندوق سرمایه گذاری به معنای خداحافظی نهایی بارسلونا از سوپرلیگ است که این باشگاه آمادگی انجام آن را ندارد و آنها را در شرایطی قرار می‌دهد که بارسلونا قرارداد مسی را تمدید کرده و برنامه‌های سوپرلیگ را پیش می‌برد. انجام این کار با یکدیگر غیرممکن است، اما بارسلونا اکنون در آن مرحله حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز