خبرگزاری کار ایران

تلاش ادامه دار چلسی برای لوکاکو

برترین شایعات و اخبار امروز نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۵۳

شایعات نقل و انتقالات اروپا همچنان پرسروصدا پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، برترین شایعات، اخبار رسمی و گمانه‌زنی‌ها امروز -5 آگوست- نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه می‌خوانید: 

* رئال مادرید مشکلی با جدایی مارتین اودگارد ندارد. آرسنال به ستاره جوان نروژی علاقه مند است

* جانلوکا دی مارتزیو: انتقال کریستین رومرو از آتالانتا به تاتنهام قطعی است. رومرو فردا به لندن پرواز خواهد کرد. قیمت انتقال 50 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیرات خواهد بود.

* نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تاتنهام: درباره وضعیت هری کین حرفی ندارم بزنم ، فقط متاسفم!

* قرارداد لیونل مسی به زودی با بارسلونا تمدید خواهد شد.تمام توافقات انجام شده است. مدت زمان قرارداد تا ژوئن 2026 خواهد بود.

* فابریتزیو رومانو: در صورت توافق با آتالانتا، چلسی آماده فروش تامی آبراهام به تیمی خارجی است، مذاکرات به زودی آغاز خواهد شد. آتالانتا آماده ارائه پیشنهاد 40 میلیون یورویی است. البته ابتدا باید دووان زاپاتا به اینتر برود و روملو لوکاکو به چلسی برود تا انتقال انجام شود.

* رسمی: پلستری وینگر اروگوئه‌ای منچستر یونایتد با قراردادی قرضی یک ساله به آلاوز پیوست. هیچ گزینه خریدی وجود ندارد و حقوق کاملا توسط آلاوز پرداخت می‌شود.

* ایجنت دووان زاپاتا: من نه با آتالانتا مذاکره کرده ام و نه با اینتر‌ تماس داشته ام، بدیهی است که اگر اینتر به ما پیشنهاد دهد، ما پیشنهاد آن‌ها را برسی خواهیم کرد.

* برندن راجرز درباره آینده جیمز مدیسون: من معتقدم او می‌ماند. در تمرین بسیار سخت کار می کند. شایعات و گمانه زنی ها در این زمان از سال طبیعی است.  یکی از اعضای مهم تیم ما امیدوارم امسال بتواند برتری و خود واقعی را نشان دهد.

* فابریتزیو رومانو: جک گیلریش قرارداد خود را تا ژوئن 2026 با منچسترسیتی به امضا رسانده است؛ قیمت انتقال 100 میلیون پوند؛ تمام توافقات بین سیتیزن ها و استون ویلا وجود دارد. پپ گواردیولا قبلاً مستقیماً با جک گیلریش صحبت کرده است.

* فابریتزیو رومانو: مریح دمیرال از یوونتوس به آتالانتا می‌رود. قرارداد قرضی همراه با بند خرید خواهد بود.

*  رافائل واران آماده پرواز به منچستر است، قرارداد تا ژوئن 2025 به اضافه گزینه ای برای یک فصل دیگر است که قرار است پس از قرنطینه و تست پزشکی امضا شود.

* توماس توخل در مورد قرارداد لوکاکو: "روملو لوکاکو بازیکن فوق العاده ای است، اما در تیم من نیست. همه می خواهند به تیم من بپیوندند. می‌توانم تصور کنم که بازیکنان زیادی می خواهند بیایند و به چلسی بپیوندند. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز