خبرگزاری کار ایران

مجیدی، حسینی و دانشگر؛ آبی‌ها با چالش محرومیت در فینال حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۸۲۶

تیم استقلال پس از دیدار دیدار مقابل گل گهر سیرجان با سه محروم باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی امشب به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

در این دیدار از استقلال محمد دانشگر و سیدحسین حسینی دو بازیکنی بودند که از وحید کاظمی به عنوان داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند. این اخطار برای دو بازیکن از استقلال تلخ و دردناک بود چراکه آنها با این کارت زرد دو اخطاره شده و به دلیل محرومیت بازی بعدی را از دست دادند.

بدین ترتیب حسینی و دانشگر به دلیل محرومیت در مسابقه فینال نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند. این دو تنها غایبان استقلال برای بازی یکشنبه هفته آینده نیستند.

در جریان مسابقه فرهاد مجیدی که کنار خط با کادرفنی حریف درگیری لفظی داشت با کارت زرد جریمه شده بود و او هم بازی حساس مقابل فولاد را از دست داده است. مجیدی در دیدار یک هشتم نهایی با ذوب آهن اخطار دریافت کرده بود.

غیبت مجیدی در کنار این دو بازیکن که در ترکیب اصلی استقلال جایگاه ثابتی داشته‌اند برای آبی پوشان سخت خواهد بود و باید دید آنها این بار در دومین صعود متوالی به فینال جام حذفی چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز