خبرگزاری کار ایران

پاسخ مجیدی به قلعه نویی: علم مربیگری در کسب پیروزی تاثیرگذار است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۷۴

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از مصاف با گل گهر سیرجان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جان داری بود. هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم روند بازی را طوری پیش بردیم که پیروز میدان باشیم. از بازیکنانم ممنونم مخصوصا آقای حسینی که یک فرصت استثنایی را سیو کرد و ما را در بازی نگه داشت. از یکایک بازیکنان تشکر می‌کنم ولی هنوز چیزی تمام نشده و از فردا باید خودمان را برای فینال آماده کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چرا قایدی را تعویض نمی‌کنید و ارسلان تعویض می شود؟ گفت: من دلیلی برای تعویض مهدی قایدی نمی بینیم، بسیار موثر بازی می‌کند و چیزی که می‌خواهم را اجرا می کند. برای مثال ارسلان را گفتید که این تعویض‌ها تاکتیکی است و دوست داریم که سیستم بازی را عوض کنیم وگرنه ارسلان هم خوب بازی کرد و امیدوارم در فینال گلزنی کند.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اظهارات امیر قلعه نویی و ناداوری در بازی امشب، گفت: من نظری درباره صحبت‌های آقای قلعه نویی ندارم ولی امروز فکر می‌کنم که برای بردن علاوه بر عشق و صداقت مربیگری نشان دادم که علم مربیگری هم تاثیرگذار است!

سرمربی استقلال درباره کاور و تغییر لباسش در بین دو نیمه گفت: نمی دانم قوانین بازی به بازی عوض می‌شود؟ هر لباسی که پوشیدم داور گفت که این رنگ را از دور یک رنگ دیگر می‌بینید. از فردا باید سرچ کنم که چه رنگی با نور استادیوم همخوانی ندارد که داور اشتباه نگیرد! من همین لباس را قبلا هم پوشیده بودم نمی دانم این قانون است یا بر اساس شماره چشم آقای داور است. یک قانون تعیین کنند و قبل از بازی به ما بگویند که چه رنگی بپوشیم.

مجیدی درباره اینکه چه تصمیماتی برای آینده دارد، گفت: به گذشته فکر نمی‌کنم ولی درباره آینده باید بگویم که از مدیران استقلال خواهش می‌کنم که این تیم را حفظ کنند و نگذارند یک بازیکن جدا شود. اگر این تیم حفظ شود و سه چهار بازیکن حفظ شود مدعی قهرمانی خواهیم بود و در آسیا می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز