خبرگزاری کار ایران

انتظاری: تداوم قهرمانی در فوتبال ایران کار راحتی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۰۸

پیشکسوت پرسپولیس می گوید تداوم قهرمانی آن هم در شرایط فوتبال ایران کار راحتی نیست اما این تیم از پسش برآمده.

به گزارش ایلنا،  سهراب انتظاری در مورد ۵ پیروزی پیاپی پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: به هواداران عزیزمان تبریک و یک خسته نباشید جانانه به کادر فنی و بازیکنان می گویم. واقعا دم بچه ها گرم. به دست آوردن یک چیز شاید راحت باشد ولی حفظ کردنش سخت است. اینکه پرسپولیس توانسته‌ ۵ سال متوالی قهرمان شود کار بی نظیری بوده آن هم در فوتبال ایران. من فکر می کنم پرسپولیس یک رکورد بی نظیر از خودش در آسیا به جا گذاشته. نمی توانیم بگوییم لیگمان حرفه ای است این موضوع نشات گرفته از زحمات بازیکنان است و طبیعتا کادرفنی برنامه ریزی درستی انجام داده.

او در همین باره ادامه داد: ما یکسری مشکلات عدیده در باشگاه داشتیم که تمام باشگاه های ایران با آن دست و پنجه نرم می کنند. از همه مهم تر مسائل مالی است ولی اینکه تیمی در این شرایط اینگونه بازی و قهرمانی را مال خود کند فوق العاده است .‌من فکر می کنم تمام تیم های لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند و دوست ندارند این تیم قهرمان شود چون ۵ سال پشت سر هم پرسپولیس قهرمان شده.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: جا دارد یکبار دیگر تبریک بگویم. این قهرمانی خیلی چسبید و دو سالش در زمان یحیی بوده و او به عنوان یک مربی ایرانی باعث افتخار ما است.

انتظاری در مورد نگرانی‌ هواداران پرسپولیس بابت جدایی احتمالی ستاره هایشان به خاطر پیشنهادات نجومی که دارند گفت: اولا که این طبیعی است. من نمی دانم قرارداد بازیکنان ما چند ساله و به چه شکل است وقتی یک تیم قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا می شود طبیعی است که بازیکنانش پیشنهاد داشته باشند و شکی در این مسئله نیست.  شاکله اصلی تیم ملی ایران را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند و این یک حسن است حتی بیرانوند و طارمی هم در تیم ملی قبلا عضو پرسپولیس بودند. برای نگهداشتن بازیکنان نیازمند یک مدیریت صحیح هستیم. برای مثال وقتی یک بازیکن دو میلیون یورو از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد نمی آید با دو میلیارد در فوتبال ایران بازی کند و من فکر می کنم مدیریت باید برنامه ریزی صحیح کند. اگر بازیکن پیشنهاد خارجی داشته باشد که قطعا می رود اگر هم نه که بهتر است باشگاه حفظش کند تا به تیم داخلی دیگری نرود.

انتظاری در پایان در مورد بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس که دو روز پیش برگزار شد و پرسپولیس سه بر یک شکست خورد افزود: این یک‌ تورنمنت ۶ جانبه بود که به عنوان جام سلامت برگزار و در حمایت از پزشکان زحمت کش برگزار می شود. بازی خیلی خوبی بود. به استقلال بردش را تبریک می گویم. بازی داخل زمین جذابیت خودش را و تماشاچی هم داشت . آخر بازی همه با هم دست دادیم و خسته نباشید گفتیم دیگر سن و سالی از ما گذشته و اینکه به حواشی دامن نمی زنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز