خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو

حسن یزدانی فینالیست المپیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۳۹

حسن یزدانی حریف روس را شکست داده و جواز صعود به فینال المپیک را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ و در سالن موکاهاری شهر توکیو آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان توانست با شکست حریف روس خود راهی فینال مسابقات المپیک شود. 

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد وی در دور بعد با بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی گرفت و با نتیجه ۵ بر یک حریفش را شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در مرحله نیمه نهایی با اطری سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۸ بر ۳ برابر حریفش شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند. 

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریفش را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف  استفان ریچموت از سوئیس رفت و در کمتر از ۲ دقیقه حریفش را ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. آرتور نایفونوف از روسیه در نیمه نهایی حریف یزدانی بود. در این کشتی نفس گیر دارنده یک مدال طلا المپیک توانست با نتیجه ۷ بر یک حریف نامدارش را شکست دهد تا با کنار زدن کشتی گیر روس راهی دیدار فینال شود. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز