خبرگزاری کار ایران

مهدی حیدری: منجیان غریق در خطر ابتلا به کرونا هستند/ برای نخستین بار در مسابقات جهانی آزاد غواصی شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۴۱

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امیدوارم واکسیناسیون منجیان غریق فعال زودتر انجام شود تا خطر ابتلا به کرونا در این قشر کاهش پیدا کند.

مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط کرونا و تحت شعاع بودن منجیان اظهار کرد: با توجه به این که نجات غریق جزو مشاغل پرخطر و سخت محسوب می شود، طبق نامه نگاری که با وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان، ستاد ملی مبارزه با کرونا، رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی و نمایندگان مجلس داشتیم درخواست کردیم که منجیان غریق فعال به ویژه آنهایی که در سواحل فعالیت می کنند. به دلیل اینکه جزو مشاغل پرخطر قرار دارند،  باید واکسیناسیون آنها سریعتر انجام شود تا خطر ابتلا به کرونا در این قشر زحمت کش از جامعه کاهش پیدا کند.

وی در ادمه گفت: متاسفانه پیک پنجم کرونا تمام برنامه های پیش بینی شده فدراسیون در سال جاری را تحت شعاع قرار داد و مانع فعالیت دوباره استخرها شد. البته چون برنامه ها را براساس شرایط کرونا تدوین کرده بودیم از برنامه های پیش بینی شده خیلی عقب نیستیم و براساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا سعی می کنیم به صورت مجازی کارها را پیش ببریم.

حیدری درباره برگزاری مسابقات انتخابی غواصی مردادماه در جزیره کیش خبر داد و گفت: در صورت دریافت مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا مسابقات انتخابی غواصی را مردادماه در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان  از اعزام ۳ غواص به مسابقات جهانی آزاد غواصی در ترکیه خبر داد: این مسابقات آبان ماه در ترکیه برگزار می شود که برای نخستین بار قرار است با ۳ غواص در این مسابقات شرکت کنیم.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز