خبرگزاری کار ایران

انتخاب 4 عضو کمیسیون ورزشکاران IOC

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۳۸۶

4 نفر از ورزشکاران با انتخاب همتایان خود بعنوان نماینده در کمیسیون ورزشکاران IOC Athletes Commission انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از IOC، پائو گسول، بسکتبالیست تیم ملی اسپانیا، مایا والوشوفسکا، دوچرخه سوار المپین لهستانی، فدریکا پلگرینی، المپین ورزشهای آبی (آکواتیکس) از ایتالیا و یوکی اوتا، قهرمان المپیکی شمشیربازی ژاپن بعنوان 4 عضو کمیسیون ورزشکاران IOC تا المپیک 2028 لس آنجلس انتخاب شدند.

اعضای منتخب در کمیسیون صدای ورزشکاران در جنبش المپیک خواهند بود. از 13 جولای لغایت آگوست ، 6825 ورزشکار در انتخابات کمیسیون ورزشکاران در بازی‌های المپیک توکیو 2020 شرکت کردند که میزان مشارکت 61.27 درصد را نشان می داد.

این رقم یکی از بالاترین میزان مشارکت در تاریخ انتخابات کمیسیون ورزشکاران بود از نخستین دور آن در المپیک 1996 آتلانتا به شمار می رود. با تعبیه بیشترین صندوق اخذ رای، ورزشکاران این فرصت را داشتند که در 11 مکان ، از جمله دهکده المپیک توکیو ، دهکده های رسانه ای و دیگر مکانهای رسمی اقامت توکیو 2020 رای دهند.

در مجموع 30 نامزد از 30 کشور مختلف و نماینده 19 رشته ورزشی در انتخابات شرکت کردند. کرستی کاونتری ، رئیس کمیسیون ، دانکا بارتکووا ، نایب رئیس ، تونی استنگوئه و جیمز تامکینز ، که توسط همتایان خود در بازی‌های المپیک لندن 2012 انتخاب شدند، با پایان ترم مدیریتی جای خود را به سایر المپین ها سپردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز