خبرگزاری کار ایران

اینتر پیشنهاد خرید 100 میلیون یوریی چلسی برای خرید لوکاکو را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۵۲

باشگاه اینترمیلان پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری باشگاه چلسی را برای خرید «روملو لوکاکو» رد کرد.

به گزارش ایلنا، توماس توخل مشتاق است تا لوکاکو را به خدمت بگیرد و مرد بلژیکی برای وی نسبت به «ارلینگ هالند» گزینه واقع بینانه‌تری است و علاوه بر این، مرد نروژی به نظر یک فصل دیگر هم در بورسیا دورتموند خواهد ماند.

چلسی امیدوار است تا مشکلات مالی اینتر در نهایت این باشگاه را مجبور به فروش ستاره خود کند و از این رو، آبی‌های لندن در حال سبک و سنگین کردن این موضوع هستند تا با پیشنهاد دیگری، باشگاه سری‌آ را بیازمایند.

لوکاکو در قهرمانی اینتر در فصل گذشته سری‌آ نقشی کلیدی را ایفا و ۲۴ گل و ۱۱ پاس گلبه نام خود ثبت کرد. مرد ۲۸ ساله تیم ملی بلژیک پس از ترک منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹، به یکی از برجسته‌ترین مهاجمان اروپا بدل شده و به اعتقاد توخل بازیکنی است که می‌تواند خط حمله نامسنجم چلسی را به توانمندترین خطوط حمله لیگ جزیره بدل کند.

چلسی علاوه بر این، بدنبال توافق با هالند بود اما باتوجه به عدم اشتیاق باشگاه دورتموند برای فروش وی، تقریبا از این خرید ناامید شده است. دورتموند پس از فروش جیدون سانچو به منچستریونایتد به قیمت ۷۳ میلیون پوند، تحت فشار مالی اندکی بوده و به نظر برای متقاعد کردن مقامات این باشگاه به فروش هالند، رقم پیشنهادی باید بسیار چشمگیر باشد.

باوجو رد پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی چلسی، این باشگاه انگلیسی مصمم است تا برای جذب ستاره ۲۸ ساله اینتر پیشنهادی مابین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو مطرح کرده و از این طریق «استیون ژانگ» رییس باشگاه اینتر را نسبت به فروش وی راضی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز