خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی استقلال به یک شایعه؛

ماجرای دوباره مجیدی، کمالوند و اپل واچ

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۴۲

سرمربی استقلال نسبت به یک شایعه قدیمی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری بازی با گل گهر با سوالی مواجه شد که او را در موقعیت پاسخگویی به یک شایعه قدیمی قرار داد. 

در این سوال از مجیدی پرسیده شد که با توجه به اهمیت قهرمانی استقلال برای تراکتور در مسیر کسب سهمیه آسیایی آیا بازهم به وسیله اپل واچ از فراز کمالوند، سرمربی تراکتوری‌ها مشاوره در جریان بازی می‌گیرد یا نه. 

مجیدی در پاسخ به این سوال اعلام کرد که پس از خداحافظی با کمالوند در فرودگاه پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی دیگر کمالوند را تا بازی با سایپا ندیده و با او تماسی ندارد. 

این سوال از مجیدی ارتباط مستقیم با شایعاتی دارد که فصل گذشته در موردش وجود داشت. سرمربی استقلال در آن مقطع متهم به این شده بود که برخلاف قوانینی بود که هرگونه وسیله ارتباطی با خارج از ورزشگاه را ممنوع می‌کرد.

در آن مقطع گفته می‌شد مجیدی با فراز کمالوند در ارتباط است و از طریق اپل واچ در جریان بازی از او مشورت می‌گیرد. 

اگرچه در آن مقطع این موضوع تکذیب شد ولی با بازگشت مجیدی به استقلال و همکاری رسمی او با کمالوند این موضوع جدی تر مطرح شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز