خبرگزاری کار ایران

مجیدی: استحقاق قهرمانی جام حذفی را داریم / تصمیمی درباره دیاباته و قایدی نگرفته‌‎ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۲۴

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری گفت: استحقاق این را داریم که قهرمان جام حذفی باشیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از مصاف با گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم فردا موفق باشیم و به بازی فینال راه پیدا کنیم.

مجیدی درباره اینکه سه مرتبه تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی را شکست داده‌اند، گفت: فکر میکنم که دو بارش برای فصل قبل بوده و گفتم که در بازی قبلی هم می توانستیم برنده باشیم. در هر سه بازی که برنده شدیم تیم برتر بودیم و فکر می‌کنم که یک نوع و عشق صداقت مربیگری در آن بوده که توانستیم برنده باشیم.

مجیدی درخصوص اینکه امیرقلعه نویی در نشست خبری گفته به تیمش از نظر داوری ظلم شده است، گفت: مطمئن هستید که این حرف را زده اند؟ ما اتفاقات بازی‌ها را که آنالیز می کردیم دیدیم که مقابل آلومینیوم، نساجی و سایپا... حالا ادامه صحبت را بگویید.

مجیدی منتظر ادامه سوال خبرنگار نماند و ادامه داد: دقیقا دغدغه ما هم همین است، نمیخواستم درباره داوری چیزی بگویم ولی من هم به شدت نگران داوری فردا هستم. منظور ایشان(قلعه نویی) این بوده و من امیدوارم که صحنه پنالتی بازی مقابل نساجی فردا تکرار نشود!

سرمربی استقلال درباره اینکه قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت قولی که می دهم اینکه من و بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم. ما شایسته این هستیم و در 10 هفته تیم فوق العاده بوده، از بازیکنان راضی ام، شرایط تمرینات عالی بوده و استحقاق این را داریم که قهرمان جام حذفی باشیم.

مجیدی درمورد وضعیت میلیچ و دیاباته گفت: در مورد دیاباته هنور تصمیمی نگرفتیم چون هنوز با ما قرارداد دارند، تنها خواهشی که از مدیریت دارم این است که این تیم حفظ شود و تمام بازیکنان برای فصل بعدی در اختیار ماباشند به طور حتم مدعی قهرمان فصل آینده خواهیم بود.

او همچنین درباره مهدی قایدی هم گفت: هنوز تصمیمی درمورد آقای قایدی نگرفتیم و اعلام کردم که اگر جایگزین خوبی پیدا کنیم او می رود در غیراینصورت موافق جدایی او نیستیم.

مجیدی درباره اینکه شایعه شده در بازی مقابل گل گهر از طریق ساعت هوشمند با فراز کمالوند در ارتباط خواهد بود، گفت من آقای کمالوند وقتی از بازی های آسیایی برگشتیم در فرودگاه خداحافظی کردم، ندیدم و فقط در بازی با سایپا ایشان را دیدم. هیچ تماسی نداشتیم، نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می آید.

مجیدی درباره اینکه پیش بینی می‌کند بازی در 90 دقیقه تمام شود یا 120 دقیقه گفت: برداشت خودم این است که بازی در 90 دقیقه تمام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز