خبرگزاری کار ایران

شهریاری: سوئد بهترین تیم فوتبال بانوان در المپیک است/ آمریکا برخلاف انتظار حذف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۱۱

پریا شهریاری تنها نماینده فوتبال کشورمان در المپیک توکیو درباره روند برگزاری این مسابقات و عملکرد خود صحبت کرد.

به گزارش‌ ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ پریا شهریاری نماینده فوتبال کشورمان که به عنوان ناظر در المپیک توکیو حضور دارد در گفت و گو با برنامه باشگاه خبر رادیو ورزش گفت: حدود دو سال پیش قرار بود المپیک توکیو برگزار شود، اما این رویداد ورزشی یک سال به تعویق افتاد و مسابقات از سی تیر آغاز شد.

وی ادامه داد: ما ۲۷ تیر به توکیو اعزام شدیم و در کارگاه آموزشی که برای برد اجرایی فیفا برگزار کردند مسئولیت هر کس مشخص شد.

شهریاری با بیان اینکه ۱۲ تیم در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان حضور دارند، تصریح کرد: تا الان ۱۵ بازی را نظارت کرده ام. امروز در بخش زنان مسئولیت برگزاری بازی کانادا و امریکا را داشتم و فردا هم مسئول برگزاری بازی مکزیک و برزیل در بخش مردان هستم.

نماینده فوتبال کشورمان در المپیک توکیو افزود: حدود ۱۰ ناظر در این مسابقات حضور دارند که از آسیا یک نفر دیگر هم حضور دارد.

وی ادامه داد: مسابقات در شش شهر و هفت استادیوم برگزار می شود و الان در چهارمین شهر هستم چون به صورت چرخشی از ناظران استفاده می شود. اول در توکیو بودم بعد ۹ روز در سایتاما و بعد به کاشیما رفتم و اگر برای فینال انتخاب شوم به توکیو برمی گردم.

نماینده فوتبال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ با بیان اینکه سطح رقابت ها خیلی خوب بود، اظهار کرد: از تیم آمریکا که قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد انتظار بیشتری می رفت تا یکی از فینالیست ها باشد، اما امروز از کانادا شکست خورد و کانادا به همراه سوئد به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

شهریاری افزود: به نظرم بهترین تیم این رقابت ها سوئد است چون در تمامی مسابقات خیلی عالی ظاهر شد و شانس قهرمانی دارد.

وی در پایان گفت: در بخش مردان برزیل و اسپانیا از تیم های خیلی خوبی بودند که در این مسابقات حضور یافتند و رقابت های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز