خبرگزاری کار ایران

ادعای جنجالی: دخالت روسیه در قرعه‌کشی مسابقات کشتی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۸۹

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است کشور روسیه در قرعه کشی مسابقات کشتی المپیک توکیو دخالت داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که از روز گذشته فعالیتش را در مسابقات المپیک توکیو آغاز کرده تا پایان دومین روز در دستیابی به مدال ناکام بوده است. روز گذشته علیرضا نجاتی حذف شد و امروز هم امین میرزازاده در بازی رده بندی شکست خورد.

محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی هم دو کشتی‌گیر کشورمان هستند که با قبول شکست در بازی نیمه نهایی برابر رقبایشان باید فردا در مسابقه رده بندی قرار بگیرند. همچنین محمدرضا گرایی هم فردا روی تشک خواهد رفت.

در برنامه تحلیل و بررسی عملکرد کاروان ستارگان ایران زمین در شبکه سه سیما با اجرای پیمان یوسفی، علی اشکانی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی مدعی شد که کشور روسیه در قرعه کشی رقابت‌های المپیک توکیو دخالت داشته است.

اشکانی در این خصوص گفت: "من می‌خواهم یک صحبتی را درباره جدول بگویم، شش وزن در رشته آزاد و فرنگی سهمیه دارد. هم ایران و روسیه پنج سهمیه داشتند. شما هر پنج سهمیه را که در جداول مقایسه می کنید، روس ها در بهترین شرایط قرار داشتند. در جداولی حضور داشتند که مثلا نماینده آنها در یک مسابقه 7 بر صفر برنده شد."

پیمان یوسفی خطاب به اشکانی گفت:‌ "یعنی محترمانه در قرعه هم می توانند..." اشکانی ادامه داد: "الان به این سمت آمده‌اند. هادی ساروی که دستش نمی خورد. الان فضای مجازی هم وجود دارد و همه می توانند که ترجمه کنند و به اتحادیه جهانی کشتی بفرستند. آنها هم مجبور می شوند که به کمیته بین المللی المپیک ارجاع بدهند. دخل و تصرف را در قرعه آورده‌اند."

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: "الان یک کامپیوتری آمده، آن را شارژ می‌کنند، نام کشورها را در آن وارد می‌کنند، اعداد را وارد می‌کنند و شما به عنوان نماینده ایران هر شماره ای را که فشار بدهید، آن چیزی که تعریف شده می آید. من خودم سرمربی تیم ملی بودم و وقتی با دوستان صحبت می کردیم، همه می دانستند. با آقای بنا هم که صحبت می کردم به من گفتند که در جریان هستم. الان هم که می بینیم این اتفاق افتاده من در جریان هستم. این مسائل را دیدم و چشیدم؛ فریاد هم زدم ولی آنها(روس‌ها) الان هزینه می‌کنند!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز