خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا:

برنامه ویژه در اصفهان؛ محبی در سانتاکلارا، مغانلو با پیراهن سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۰۲

باشگاه سپاهان مذاکرات خود با سانتاکلارای پرتغال را در خصوص انتقال قرضی محمد محبی به این باشگاه و پرداخت مبلغی برای در اختیار گرفتن کامل شهریار مغانلو را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سانتاکلارای پرتغال که یک نیم فصل قرضی در پرسپولیس بازی کرد به دلیل قراردادش با باشگاه باید به پرتغال برگردد و در این بین صحبت از مذاکره میان این باشگاه و سپاهان اصفهان مطرح شده تا مهاجم نیم فصل گذشته پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در جمع طلایی پوشان اصفهان توپ بزند.

باشگاه سانتاکلارا به دنبال جذب محمد محبی از سپاهان است و پیشنهاد مطرح شده معاوضه این دو بازیکن با یکدیگر است و باید دید این انتقال در نهایت انجام خواهد شد یا نه.

مغانلو که در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی در ترکیب پیکان داشت پیشنهادات خوبی از لیگ برتر ابتدای فصل دریافت کرد ولی ترجیح داد لژیونر شود و یک نیم فصل هم در سانتاکلارا توپ زد ولی در نیم فصل دوم به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و حالا قرارداد قرضی او به پایان رسیده است.

از سوی دیگر محمد محبی، وینگر جوان سپاهان مورد نظر پرتغالی ها قرار دارد و با توجه به خداحافظی او از سپاهان و قطعی شدن جدایی‌اش از جمع طلایی پوشان به نظر می‌رسد این توافق دو طرفه در حال انجام است و فصل بعد مغانلو را در ترکیب سپاهان خواهیم دید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز