خبرگزاری کار ایران

گریه های دیوانه وار مرد ایتالیایی: از خودگذشتگی ورزشکار قطری مرد پا شکسته را به رویایش رساند (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۵۷

ورزشکار ایتالیایی بعد از شکست در المیپک ریو موفق شد در توکیو به مدال طلا برسد.

به گزارش ایلنا روز گذشته معترض عیسی بارسیم قطری و جریان مارکو المللی ایتالیایی در اتفاقی نادر در تاریخ المپیک موفق شدند مدال طلایی پرس ارتفاع در المپیک را از آن خود کنند.

عیسی بارشیم در اتفاقی نادر تصمیم گرفت مدال طلای خود را  با تامبری تقسیم کند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که هر دو ورزشکار پرشی به ارتفاع ۲ متر و ۳۷ سانتی‌متر از خود به ثبت رساندند و باید در پرشی اضافه، برنده نهایی مشخص می‌شد.اما زمانی که جیان مارکو تامبری نخستین پرش خود را با خطا پشت سر گذاشت، پرش‌گر قطری از داور مسابقه سوال می‌کند که آیا طبق قوانین، امکان طلای مشترک برای هر دو ورزشکار وجود دارد یا نه؟

پس از پاسخ مثبت داور، معتض عیسی بارشیم پرش‌گر قطری نظر مثبتش با تقسیم مدال طلا را اعلام کرد. فریادهای شادی و تشکر شرکت‌کننده ایتالیایی در این لحظه، فراموش نشدنی و یکی از تصاویر ماندگار در تاریخ المپیک خواهد بود.

تامبری که پس از کسب طلا بسیار خوشحال بود و از شدت شادی گریه می کرد چرا که وی در المپیک ریو 2016 با بدشانسی و به دلیل شکستگی پا نتوانست شرکت کند. وی در اقدامی جالب روی آتلی که روی پای شکسته خود در المپیک ریو بسته بود نوشته بود المپیک ۲۰۲۰ که  بعد از ‌پاندمی کرونا و تاخیر یک ساله در برگزاری المپیک تامبری با خط زدن ۲۰۲۰ روی آن سال ۲۰۲۱ را حک می‌کند.

او روز گذشته در هنگام مسابقه، گچ پای خود را نیز همراه داشت و پس از کسب طلا اینگونه با در دست گرفتن آن ابراز خوشحالی کرد و اشک ریخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز