خبرگزاری کار ایران

از امروز به بعد همه تراکتوری‌ها استقلالی هستند؛

نریمان جهان: روزهای خوبی با آقا فراز پیش روی تراکتور است/ اتهام ذوب آهنی ها غیرت ما را به جوش آورد/ قول دادند مشکلات مالی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۶۶

هافبک تیم تراکتور در مورد اتفاقات بازی با سایپا و پیش از آن صحبت کرد.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که فصل را با یک برد خوب به پایان رساندیم. بازی سختی بود و سایپا به دلیل اینکه داشت می‌افتاد چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل با تمام وجودشان بازی می‌کردند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود ولی ما هم به دنبال رتبه چهارمی بودیم و می‌خواستیم شانس کسب سهمیه را حفظ کنیم.

وی افزود: خدا را شکر که فولاد و گل ‌گهر هم نتیجه لازم را نگرفتند تا به رتبه چهارم جدول برسیم و حالا امیدواریم بازهم فولاد و گل گهر و ملوان در جام حذفی نتیجه نگیرند و استقلال به عنوان قهرمانی برسد تا ما هم سهمیه بگیریم. در واقع من و همه تراکتوری‌ها از الان به بعد تا پایان جام حذفی استقلالی هستیم.

هافبک تیم تراکتور در مورد درخشش خودش مقابل سایپا گفت: به هر حال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و من هم مقابل سایپا خدا را شکر روز خوبم بود و یک گل زدم و دو پاس گل دادم و توانستم روی یک گل دیگر هم تاثیر گذار باشم. امیدوارم هر بازی بتوانم برای تراکتور عملکرد مفیدی داشته باشم.

نریمان جهان در مورد اتهام تبانی به آنها مقابل سایپا که قبل از بازی مطرح شد گفت: متاسفانه این مسائل خیلی ناراحت کننده بود. بازیکنان تراکتور شرافتشان را زیر پا نمی‌گذارند و اصلا این بازی که سه امتیازش برای ما مهم بود و حتی اگر هم نبود بازهم با تمام وجود بازی می‌کردیم. اتفاقا این اتهامات باعث شد بهترین عملکردمان را نشان دهیم و به قولی رگ غیرتمان به جوش آمد.

وی در مورد اتفاقات قبل از بازی با سایپا و ترک اردو از سوی بازیکنان گفت: من تمایل ندارم در این مورد و اتفاقاتی که در اردو پیش از بازی افتاد صحبت کند.

هافبک تراکتور با اشاره به مشکلات مالی تراکتور هم توضیح داد: کل ایران در حال حاضر مشکل مالی دارند و همه باشگاه ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط مختص تراکتور نیست. به هر حال قول دادند مشکلات مالی برطرف شود و به زودی قرار است به ما پرداختی داشته باشند. 

نریمان جهان در مورد بازگشت فراز کمالوند به نیمکت تراکتور توضیح داد: خدا را شکر و تبریک می‌گویم به مسئولان باشگاه بابت این انتخاب خوب. از زحمات آقای منصوریان و خطیبی و شجاعی و کریمی در طول فصل تشکر می‌کنم. آقا فراز یک مربی خوب از جنس تراکتور است و بهترین انتخاب ممکن بود و خدا را شکر این بار سرمربی خودش تیم را می‌بندد و تمرینات پیش فصل را برنامه ریزی می‌کند و این مشکلی است که در این سال‌ها در تراکتور وجود داشته است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز