خبرگزاری کار ایران

گل گهر مقابل استقلال به دنبال نتیجه است

پاشازاده: اگر بازیکنان و کادرفنی جام می‌خواهند باید خیلی باهوش باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۲۸

پیشکسوت استقلال می‌گوید با پایان مسابقات لیگ برتر اکنون تیم باید روی بازی های جام حذفی تمرکز کنند

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال می‌گوید با پایان مسابقات لیگ برتر اکنون تیم باید روی بازی های جام حذفی تمرکز کنند تا برای کسب جام کمترین اشتباه را در بازی برابر گل گهر داشته باشند و به مرحله فینال راه پیدا کنند.

عملکرد استقلال در آخرین بازی لیگ چطور بود؟

بازی خوبی نبود. این بازی از نظر بار فنی، نکات خوبی داشت. سپاهان توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. استقلال همچنان در بخش دفاع و در خط هافبک مشکلاتی دارد. سپاهان از عرض زمین استقلال به خوبی استفاده کرد و توانست با این حرکت موقعیت‌های خوبی بسازد و به گل برسد. این ضعف استقلال در این مساله باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

به نظر شما چرا استقلال در این بازی شکست خورد؟

 فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی از آن‌ها انگیزه لازم را برای بازی با سپاهان نداشتند و نتوانستند هماهنگی لازم را در این بازی به دست آوردند.

لیگ بیستم را چطور ارزیابی کردید؟

به طور کلی فاصله تیم‌ها در این فصل با هم کمتر شده بود و برخلاف فصل‌های پیش قهرمان در هفته آخر مشخص شد. اما این نزدیک شدن تیم‌ها را من به معنی ارتقا کیفی مسابقات نمی‌دانم. انتظار می‌رود هرچقدر از عمر لیگ برتر می‌گذرد کیفیت آن ارتقا پیدا کند، اما متاسفانه این‌طور نیست و حتی بعضی مواقع شاهد پیشرفت معکوس کیفیت هستیم.

به نظر شما در فصل آینده هواداران به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند؟

کارشناس مباحث پزشکی و کرونا نیستم، اما امیدوارم شرایط کرونایی کشور به نوعی پیش برود که انشاءالله بتوانیم لیگ بیست و یکم را با حضور هواداران در ورزشگاه شاهد باشیم. در این یک و نیم فصل اخیر فوتبال ایران واقعاً جای تماشاگران خالی بود

بازی مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی بسیار سختی در انتظار استقلال است. با اینکه شاید گل‌گهر تیمی نباشد که بخواهد جلوی استقلال بایستد اما این تیم انگیزه خوبی مقابل آبی‌ها خواهد داشت. استقلال اگر نقاط ضعف خود را برطرف کند، روز بسیار سختی مقابل گل‌گهر سیرجان خواهد داشت. اگر بازیکنان و کادرفنی جام می‌خواهند در این مسابقه باید خیلی باهوش باشند و کمترین اشتباهات را داشته باشند تا راهی فینال شوند. با توجه به اتفاقات سال گذشته در فینال جام حذفی به نظرم تیم تجربه کافی را در اختیار دارد و از این رو انتظار می‌رود بتوانیم به قهرمانی در جام حذفی برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز