خبرگزاری کار ایران

تندروان: دیدار ایران - ژاپن نباید بازنده می‌داشت /‌ شرمنده مردم شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۱۰۲

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هم ما و هم ژاپن جنگیدیم و تلاش کردیم و این مسابقه نباید بازنده می‌داشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تندروان پس از حذف تیم ملی والیبال از المپیک ٢٠٢٠ توکیو گفت: تمام تلاشمان را انجام دادیم و تصور می‌کنم تمام افرادی که بازی را دیدند نیز طور دیگری فکر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: تا لحظه آخر تلاش کردیم اما المپیک است و بازی کردن در این تورنمنت فوق العاده سخت.

مربی تیم ملی تصریح کرد: هم بازیکنان ما و هم نفرات ژاپن اشتباهاتی داشتند و همین اشتباهات بازی را به ست پنجم کشاند.

تندروان اظهار داشت: این بازی نباید برنده یا حداقل بازنده می‌داشت. هر دو تیم جنگیدند و تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در شرایطی نیست که بتواند درباره مسائل فنی صحبت کند، یادآور شد: تمام چیزهایی که فکر می‌کردم اکنون با احساسی غم‌انگیز تلفیق شده و شاید مواردی را بگویم که حق مطلب را ادا نکند. شرمنده مردم شدیم چون باید پیروز می‌شدیم و صعود می‌کردیم.

تندروان درباره اینکه هدف‌گذاری فدراسیون والیبال صعود به جمع چهار تیم برتر  بود، گفت: به دلیل فشار مسابقه در شرایطی نیستم که بتوانم پاسخ این سوال را بدهم اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که جانانه تمرین کردیم.

وی افزود: اینجا میدان المپیک است و تیمی مانند فرانسه هم حذف می‌شود. اگر آن هدف گذاری نباشد مسابقه‌ اینچنین نزدیک نخواهد شد. 

تندروان در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: بعد از بازی با لهستان آلکنو از بازیکنان خواست مصاحبه نکنند و تمرکزشان روی بازی‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز