خبرگزاری کار ایران

سال دوم تراکتور را قهرمان نکنم از مربیگری خداحافظی می‌کنم؛

کمالوند: سه بار قرار بود سرمربی تراکتور شوم/ می‌دانم انتظار هواداران از تیم چیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۹۲

سرمربی تراکتور در مراسم معارفه خودش در مورد این تیم صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، فراز کمالوند، سرمربی جدید تراکتور که به تازگی با این تیم به توافق رسیده است در مراسم معارفه خودش صحبت کرد که مشروح آن را می‌خوانید:

 

خاطراتم در تبریز تداعی شد

تعلق خاطری که من به این خطه و شهر دارم، چیزی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم چون همه بهتر از من می‌دانید. بسیار خوشحالم که بازگشت دوباره‌ام به تبریز در قامت مربی تراکتور بود. تراکتور را بخشی از وجود خودم می‌دانم. خیلی خوشحالم مربی تیمی شدم که با آن خودم را در فوتبال مطرح کردم. از دیشب که وارد تبریز شدم خاطراتم برایم تداعی شد. خاطرات تیم گسترش فولاد هم امروز در بنیان دیزل برایم تداعی شد که الان وجود خارجی ندارد.

سه بار قرار بود سرمربی تراکتور شوم

از آقای نظمی بابت این اعتماد تشکر می‌کنم؛ همچنین از مالک، هیئت مدیره و تمام دوستانی که تماس‌های محبت آمیزی طی روز گذشته داشتند. ان‌شالله بتوانیم چیزی را که مردم آذربایجان به دنبال آن هستند، انجام دهیم. من در این 10 سالی که گذشت سه مرتبه تا آستانه هدایت تراکتور پیش رفتم. به‌صورت خیلی علنی مطرح نکردم ولی امروز می‌گویم که به هر دلیلی در آن سه مرتبه قسمت نشد. این بار که آقای نظمی تماس گرفتند، خیلی علاقه مندتر و با انگیزه‌تر از گذشته بودم. یک مشکلاتی در تراکتور است که اگر کسی از صمیم قلب آن را دوست نداشته باشد، نمی‌تواند حل کند.

دوست ندارم بگویم تراکتور با من لیگ برتری شد

گذشته تراکتور را همه می‌دانند و دوست ندارم که بگویم تراکتور با من لیگ برتری شد. من سهم ناچیزی داشتم و هواداران سهم زیادی داشتند و خیلی‌ها زحمت کشیدند. با بودجه‌ای محدود و بازیکنانی گمنام یک امتیاز تا کسب سهمیه زمانی که تراکتور را تحویل دادم، فاصله داشتم. جا دارد از دوست خوبم رسول خطیبی، فرزند آذربایجان و استادم آقای کریمی تشکر کنم. زمانی که من هدایت تراکتور را به عهده گرفتم، تراکتور طی 10 سال قبل با هزینه‌های بسیار نتوانسته بود به لیگ برتر صعود کند. مربیان بزرگی چون میدن دورپ، دوره دوم گوجا و... این اتفاق را رقم نزدند. با لطف کارخانه و آقای شفق و حمایت هواداران این اتفاق رخ داد. تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند در سال‌های اول به دنبال ثبات هستند ولی ما با حمایت هوادارانمان تا آستانه کسب سهمیه پیش رفتیم.

از خواسته مردم آذربایجان خبر دارم

مردم تبریز و آذربایجان خواسته‌شان قهرمانی در لیگ برتر است. من از خواسته آنها مطلع هستم و خودم را برای آن آماده کرده‌‌ام. قرارداد ما 2 ساله قابل تمدید است. ان‌شالله در پایان فصل بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم. نیاز به حمایت و ثبات داریم. امیدوارم حمایتی که همیشه مردم و رسانه‌ها از من بوده بازهم تکرار شود. با این مقدمه خدمت دوستان هستم و در زمینه‌های فنی و تیمی و جذب بازیکن و کادر صحبت می‌کنم.

ترفند استفاده از مربی خارجی در تمرینات

من از آقای نظمی خواهش کردم که یک دستیار اول خارجی خوب داشته باشم. 5 گزینه مدنظر داشتم که مربیان بزرگی هستند و در تیم‌های بزرگ سرمربی بوده‌اند. تقریبا به موافقت نهایی و جذب این مربی نزدیک می‌شویم ولی نمی‌خواهم اسمش رسانه‌ای شود. حتی اگر جذب مربی خارجی و بازیکن خارجی ممنوع باشد، باز مجموعه باشگاه یک راهکار دارد که از دستیار خارجی استفاده کنیم. می‌توانیم از او در تمرینات استفاده کنیم و در صورت موافقت سازمان لیگ در کنارمان باشد. می‌توانیم قرارداد داخلی ببندیم و در فدارسیون فوتبال ثبت نکنیم.

تراکتوری‌های سابق را به کار می‌گیرم

به جز این مربی خارجی در مورد دیگر مربیان به جمع‌بندی نرسیدیم و تمام اسامی مطرح شده هم کذب محض است. از آقای نظمی خواستم که مربی دروازه‌بانان را حفظ کنیم. با این حساب تراکتور امسال دو مربی خارجی خواهد داشت. در مورد سایر دستیاران تا پنج‌شنبه به جمع‌بندی می‌رسیم. به دنبال این هستم از بچه‌هایی استفاده کنیم که پیراهن تراکتور را پوشیده باشند تا آنها کسب تجربه‌ای کنند.

سال دوم تراکتور را قهرمان نکنم از مربیگری خداحافظی می کنم!

ما نیامده می گفتند که کمالوند گفته کرار می آید. اصلا بازیکن خارجی ممنوع است. این مسائلی است که در فضای مجازی به آن دامن می زنند. من پیشینه ای در فوتبال تبریز داشتم که اگر احساس می کردم به خطر می افتد نمی آمدم. 1750 میلیارد تومان حریف ما در آسیا هزینه کرده است. من نمی توانم معجزه کنم. اگر حوصله نکنند من هم می شوم یکی مثل خطیبی و منصوریان. 20-25 درصدی که کلا با همه چیز مخالف هستند در همه جای دنیا وجود دارند و مهم نیست. این تیم به لطف خدا به دست من به لیگ برتر آمد و به لطف خدا با دست من قهرمان می شود. از مردم آذربایجان فقط می خواهم اگر من در پایان سال دوم تراکتور را قهرمان نکردم از مربیگری خداحافظی می کنم. هر چیزی گفتم عمل کردم. الان هم می گویم که این کار را می توانم بکنم پس باید حوصله کنند. این ساختمان را باید بکوبم و از نو بسازم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز