خبرگزاری کار ایران

سعید داورپناه: برای حضور موفق در المپیک باید رویکرد تغییر کند/ شخصیت خوبی از خودمان در المپیک نشان دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۷۶

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: ما به المپیک آمده بودیم که سه بازی خوب انجام دهیم، غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خوب کار کردیم و شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون بسکتبال، سعید داور پناه پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر فرانسه در بازی‌های المپیک توکیو بیان کرد: ما به المپیک آمده بودیم که سه بازی خوب انجام دهیم. با وجود اینکه همه می‌گفتند گروه ما سخت است اما به غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خوب  کار کردیم و شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم. فرانسه موفق به شکست آمریکا شده بود  اما ما مقابلش خیلی خوب بازی کردیم. 

داور پناه در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای که برای بازی با فرانسه داشتند، توانستند کاملاً در زمین اجرا کنند،  تاکید کرد:

بله ما خیلی خوب کار کردیم. مقابل تیمی که قهرمان جهان است و آمریکا را شکست داده است با اختلاف ۱۷ امتیاز شکست خوردیم. از طرفی بهترین بازیکن ما با مصدومیت بازی کرد. الان هم خدا را شکر که هم از بازی راضی و سالم هستند و دیگر این رویداد برای ما تمام شد. 

ملی پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا وداع زود هنگام با المپیک برایشان سخت نیست، تصریح کرد: 

چرا خیلی سخت است، اگر در سال بتوانیم ۶۰ تا ۷۰ مسابقه اروپایی داشته باشیم خیلی برایمان موثر است. تنها فرق با کشورهایی نظیر فرانسه این است که در سال ۳۰ تا ۴۰ بازی انجام می‌دهند اما ما شاید ۲ تا ۳ بازی با کشورهای اروپایی هم در سال نداشته باشیم. ۳۰ بازی هم با کشورهای اروپایی در سال داشته باشیم قضیه برایمان خیلی فرق می‌کند. برای حضور موفق‌تر در المپیک ۱۰۰ درصد باید رویکرد تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز