خبرگزاری کار ایران

استقلال از همین حالا باید به فکر تقویت تیم باشد

جان واریو: قلعه‌نویی با گل‌گهر انگیزه‌های زیادی مقابل استقلال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۴۵

بازیکن اسبق استقلال می‌گوید با روندی که آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر داشتند اگر از ابتدای فصل داشتند استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شد

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو بازیکن دهه هشتاد استقلال می‌گوید اگر آبی پوشان عملکردی که طی هفته‌های پایانی با فرهاد مجیدی داشتند را از ابتدای فصل دنبال می‌کردند قطعا به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کردند.

بازی با سپاهان چطور بود؟

استقلال در روزی که نتیجه بازی با سپاهان تاثیری در جایگاه آنها در جدول رده‌بندی نداشت از همه نفرات خود استفاده کرد تا آنها را برای بازی با گل گهر در جام حذفی در شرایط مسابقه نگه دارد. استقلال نمایش هجومی را در دستور کار خود قرار داد و فرصت‌های زیادی برای گلزنی روی دروازه سپاهان خلق کرد اما بدشانس بود که توپ‌هایش تبدیل به گل نشد. فرهاد مجیدی و استقلال تمام فکر و ذهنشان معطوف به بازی در نیمه نهایی جام حذفی است، آنها به دنبال این هستند در این جدال به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند.

عملکرد تیم با فرهاد مجیدی چطور بود؟

استقلال با فرهاد مجیدی روند خوبی را در لیگ برتر داشت و توانست امتیازات ارزشمندی را کسب کند، به طور حتم روندی که آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر داشتند اگر از ابتدای فصل داشتند استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شد و جام را بالای سر می‌برد. استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و مقابل مدعیان عملکرد عالی داشت و به طور حتم اگر این روند از ابتدای ‌فصل وجود داشت آنها شانس قهرمانی داشتند. فرهاد مجیدی و استقلال تمام فکر و ذهنشان معطوف به بازی در نیمه نهایی جام حذفی است؛ آنها به دنبال این هستند در این جدال به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند.

مشکلات با مدیران نباید برطرف شود؟

فصل به پایان رسیده و مدیران استقلال از همین حالا باید به فکر تقویت تیم باشند تا نفرات مد نظر مجیدی را حفظ کرده و آماده بازی با الهلال عربستان شوند؛ زمان زیادی برای این بازی باقی نمانده است و اگر لحظه‌ای غفلت شود عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت. باید بازیکنان تیم را که مد نظر مجیدی هستند حفظ و نفرات مد نظر او را به خدمت بگیرند تا این تیم برای فصل آینده شرایط مطلوبی داشته باشد، استقلال چندی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود و زمان زیادی باقی نمانده و نباید فرصت تقویت تیم از دست برود.

بازی نیمه نهایی جام حذفی را چطور می‌بینید؟

اگرچه امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر انگیزه‌های زیادی برای بازی با استقلال در جام حذفی خواهد داشت اما آبی‌پوشان این توانایی را دارند تا حریف را شکست داده و به فینال راه‌ یابند. استقلال در این فصل شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی است. استقلال روز چهارشنبه برای رسیدن به‌ فینال روبروی گل گهر قرار خواهد گرفت و این توانایی نزد شاگردان فرهاد مجیدی وجود دارد که فینالیست این تورنمنت شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز