خبرگزاری کار ایران

تیکدری: با اتهاماتی که ذوب آهن به ما وارد کرد شرایطمان به هم ریخت/ هیچ وقت بازیکنان تراکتور شرافتشان را نمی‌فروشند/ قول دادند تا پایان هفته مطالباتمان را پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۲۴

مدافع تیم تراکتور در مورد مشکلات پیش از بازی با سایپا صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما با وجود همه مشکلاتی که داشتیم و مسائلی که قبل از بازی برایمان پیش آمد هم قسم شده بودیم که بازی را ببریم و با یک نتیجه خوب فصل را به پایان برسانیم و خدا را شکر به نتیجه دلخواه رسیدیم تا هم پاسخ محکمی به افرادی بدهیم که به ما تهمت تبانی زده بودند و هم بیش از این شرمنده هواداران تراکتور نشویم.

وی افزود: متاسفانه از سمت باشگاه ذوب آهن پیش از بازی کلی جو سازی علیه ما انجام شد و مصاحبه و بیانیه پشت هم که تراکتور با سایپا تبانی کرده است و می‌خواهد نتیجه را به آنها واگذار کند. اولاً مگر ما دیوانه‌ایم که وقتی خودمان به رتبه چهارم جدول و شانس کسب سهمیه نیاز داریم کم کاری کنیم و بعد از آن اصلاً بر فرض سه امتیاز این بازی برایمان مهم نباشد ما می‌خواهیم نان حلال سر سفره‌مان ببریم و واقعاً متاسفم برای افرادی که به ما تهمت زدند و فکر می‌کنم بعد از پایان بازی از رفتار و گفتار خودشان شرمنده شده باشند. امیدوارم فضا جوری باشد که آدمها انقدر راحت به هم تهمت نزنند. ما آبرویمان را از سر راه نیاورده‌ایم که به این راحتی با آن بازی می‌کنند.

مدافع تیم تراکتور در مورد مشکلات قبل از بازی و مسائلی که در اردو پیش آمد و بازیکنان از اردو خارج شدند گفت: یک بخشی از این مشکلات همین مسائلی بود که بابت اتهام به ما وارد کردند ولی خب مسائل دیگری هم بود که مشکلات درون خانوادگی است و نمی‌خواهم به آن ورود کنم. خدا را شکر که نتیجه خوبی مقابل سایپا گرفتیم و به رتبه چهارم جدول رسیدیم و امیدوارم استقلال قهرمان جام حذفی شود که بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

تیکدری در مورد مشکلات مالی که منجر به ناراحتی بازیکنان شده بود توضیح داد: نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم. مدیرعامل و مالک باشگاه قول دادند تا پایان هفته مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و امیدوارم این وعده عملی شود. شما نگاه کنید ما یک فصل خیلی خوب داشتیم و با وجود فراز و نشیب های زیادی که داشتیم توانستیم رتبه چهارم جدول را کسب کنیم که در این شرایط از قهرمانی ارزشش کمتر نیست. تغییرات زیادی در مدیریت و کادرفنی داشتیم و تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی تیم جدا شدند و واقعاً کسب رتبه چهارم با همه این مشکلات کار بزرگی بود.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من همانطور که قبلاً گفتم با باشگاه قرارداد دارم و اختیارم دست خودم نیست و تابع تصمیم باشگاه هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز