خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: خداراشکر فصل را با پیروزی به اتمام رساندیم/ سقوط سایپا و ماشین سازی اتفاق ناراحت کننده ای است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۲۰

مدافع مس رفسنجان گفت: سقوط سایپا و ماشین سازی به لیگ یک اتفاق ناراحت کننده ای است چرا که تیم های ریشه دار و قدیمی هستند، سایپا خیلی فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کرده است.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در خصوص برد تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر با تک گل محمد قاضی توانستیم پیروز میدان شویم. بازی برای‌مان دشوار نبود و بچه ها مثل همیشه با غیرت بازی کردند و توانستیم با یک برد شیرین پرونده این فصل را ببنیدیم. 

کعبی ادامه داد: خیلی خوشحالم که تیم حریف با وجود شکست مقابل ما در لیگ برتر ماند. ذوب آهن تیم ریشه داری است و حیف است سقوط کنند. همچنین ناراحتم برای تیم سایپا که به دلیل عدم رسیدگی به آنها سقوط کردند خیلی از دوستانم در سایپا هستند همچون حسین مالکی، حسین ماهینی و ... سقوط به لیگ یک اتفاق ناراحت کننده ای است چرا که سایپا خیلی فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کرده است. مانند مهدی ترابی و قلی زاده و همچنین اکثر بازیکنان‌اش را از تیم امید پرورش داده .امیدوارم  در آینده خیلی قوی دوباره به لیگ برگردد و با نتایج درخشان دل هوادارانش را شاد کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه سال اول حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر است فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و خسته نباشید می‌گویم به کادر فنی، بازیکنان و تمام هواداران اما می‌توانستیم سهمیه بگیریم. ما چند بازی را خیلی راحت واگذار کردیم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم حداقل نتیجه‌مان تساوی بود، با این حال  ‌از آقای محمد ربیعی سرمربی خوب و باسواد مس رفسنجان تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم که توانستند در سال اول حضور در لیگ برتر و با همه شرایط تیم را حفظ کند و نتایج خیلی خوبی بدست آورد. امیدورام شاهد موفقیت‌های بیشتر ایشان در آینده باشیم.

مدافع مس رفسجان در خصوص قرار داد با مس رفسنجان گفت: قرار دادم به اتمام رسیده و در حال حاظر فقط به استراحت فکر می‌کنم و بعد از یک الی دو هفته پیشنهاد هایم را بررسی می‌کنم و تصمیم می‌گیرم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز