خبرگزاری کار ایران

شکوری: منتظر رای پرونده گابریل کالدرون هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۷۹

معاون اجرایی پرسپولیس در مورد رای پرونده کالدرون توضیح داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری درباره پنجمین قهرمامی متوالی پرسپولیس، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم در این سال سخت، پنجمین قهرمانی رقم خورد. خیلی از تیم‌ها تلاش می‌کردند جلوی پرسپولیس را بگیرند تا قهرمان نشود اما خدا را شکر با همت بازیکنان، کادر، مدیریت و هواداران، این قهرمانی را کسب کردیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم سالهای آینده هم ادامه‌دار باشد و همانطور که یک رکورد دست نیافتنی را ثبت کردیم، همین رکورد ادامه داشته باشد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و برنامه آینده گفت: کار ما از روزی که به باشگاه آمدیم شروع شده، روزی که گفتیم 7 میلیون در باشگاه پول هست اما پرونده‌های مختلف و عجیب و غریبی مثل بودیمیر داشتیم. شرایط بسیار سختی بود و می‌دانید پرسپولیس با کارگزاری قرارداد داشت که همه تعهدات خود را اجرا کرده و پرسپولیس مانده بود با کوهی از بدهی‌ها و مشکلات و بازیکنان باغیرتی که 4 سال پشت سر هم قهرمان شدند و فینالیست آسیا بودند.

وی افزود: شرایط مالی بود بود اما هیات مدیره توانست با تمهیداتی که اندیشید، کار را پیش ببرد و امشب این تیم قهرمان شد. ما 2 راه داشتیم می‌توانستیم تیم را رها کنیم و بگوییم هیچ راه درآمدزایی وجود ندارد چون قبلا همه راه‌ها رفته شده بود و پول هم گرفته شده بود. راه بعدی این است بیشتر تلاش کنیم تا همچنان در کورس باقی بمانیم.

وی درباره وضعیت مغانلو و کنعانی‌زادگان، خاطرنشان کرد: در آینده صحبت می‌کنیم.

شکوری درباره پرونده کالدرون، تصریح کرد: منتظر رای هستیم اما باید پرداخت کنیم و این رای هم مثل آرا دیگر است. درباره موارد دیگر در آینده صحبت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز