خبرگزاری کار ایران

صدری: تایید می‌کنم حامی مالی استقلال به پرسپولیس 8 میلیارد کمک کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۶۴

رئیس هیات مدیره پرسپولیس کمک اسپانسر استقلال به این باشگاه را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید صدری بعد از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم قهرمان می‌شویم، خدا را شکر که به این وعده عمل کردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس 8 میلیارد کمک کرد، گفت: اشکالی دارد؟ چرا تأیید نکنم؟

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به اینکه برنامه این باشگاه برای حفظ بازیکنان چیست، عنوان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم. امیدوارم در فصل آینده هم شاهد یک قهرمانی باشیم.

صدری در خصوص نحوه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC گفت: این کاری است که هر روز در حال پیگیری آن هستیم. از طریق وزارت امور خارجه که امید داریم در حال پیگیری هستیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمدزایی داریم که یکی یکی آنها را اجرایی خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای پرونده گابریل کالدرون بیان داشت: ما در پرونده بودیمیر هم به رسانه‌ها قول دادیم که پنجره‌ای بسته نشود. مطمئناً در مورد کالدرون هم این اتفاق رخ خواهد داد.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه سمیعی مدعی شده تکلیف کارگزار شنبه روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر آقای سمیعی این حرف را زده، حتماً این اتفاق می‌افتد.

صدری در خصوص شایعه کمک‌های آذری جهرمی به پرسپولیس گفت: خیلی خوب است که بررسی کنید که آقای آذری جهرمی به تیم مقابل ما کمک کرده یا خیر. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان یک هوادار توئیت می‌زند اما به عنوان یک وزیر می‌دانم به  همه تیم‌ها کمک کرده است. هر کاری از دست او برآمده انجام داده و رنگی عمل نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز