خبرگزاری کار ایران

پایان کار نکونام در خوزستان: خدا حافظ فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۴۵

جواد نکونام اعلام کرد از فولاد جدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با پدیده اظهار کرد: می دانستیم نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و باید برنده شویم. به نظرم شروع خوبی داشتیم و موقعیت هایی به دست آوردیم که گلزنی نکردیم و روی یک اشتباه نزدیک بود گل بخوریم. درنیمه دوم تعویض‌های زیادی انجام دادیم، ریسک کردیم و هر کاری انجام دادیم ولی پدیده می‌خواست بازی را ببندد و بخواباند که این کار را کرد.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بیشتر روی زمین بود و اتلاف وقت زیادی انجام شد و در نهایت تیم ما در گلزنی ناموفق بود و دقت نکرد. وقتی تیم در این شرایط تحت فشار است و باید گل بزند، بازیکنان با نتایج سایر مسابقات تحت فشار و استرس قرار می گیرند.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: در دقیقه آخر مسابقه بازیکن ما هر طور میزد توپ گل بود ولی آن را بخاطر استرس به بیرون زد. ما امسال بخاطر اینکه نمی‌توانستیم در نیم‌فصل بازیکن بگیریم و شرایط خوبی که نداشتیم، موجب شد تا تیم ما خسته باشد.

 

نکونام یادآور شد: پس از استراحت، روندمان رو به رشد بود و یک دیدار با رفسنجان را بخاطر ابتلای چند بازیکن به کرونا از دست دادیم. لیگ برای ما تمام شد و در حالی که می‌توانستیم سهمیه بگیریم، این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر تا روز آخر جزو مدعیان بود ولی نتوانستیم به جایگاه چهارم برسیم. تمام تمرکز ما روی جام حذفی است تا در دو بازی آینده بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

 

او در خصوص ادامه همکاری با فولاد خوزستان ابراز کرد: مدیران باشگاه فولاد لطف داشتند و از من برنامه خواستند. جلسه خوبی هم با مدیران باشگاه داشتیم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا دیدار با ملوان را با موفقیت پشت سر بگذاریم. نیاز به تمرکز بالا داریم تا با موفقیت در گرمای اهواز کارمان را در جام حذفی تمام کنیم.

 

سرمربی فولاد تصریح کرد: بعید می‌دانم کارم را در فولاد ادامه دهم. به نظرم در دو لیگ که حدود سه سال طول کشید، کاری که باید می‌کردم را در فولاد انجام دادم و به نظر تمام کارشناسان و افرادی که آنالیز فوتبال را دارند، توانستیم امسال یک تیم با شخصیت را در لیگ برتر داشته باشیم که سختکوش و جنگنده باشد. خدا را شکر سال بعد از لیگ برتر سهمیه گرفتیم و امسال هم مدعی سهمیه آسیایی بودیم.

 

نکونام ابراز کرد: با کمال احترام و آرزوی موفقیت برای فولاد، بعید می‌دانم که کارم در این باشگاه ادامه داشته باشد. خیلی از مربیان باید آرزوی حضور در فولاد را داشته باشند و خدا را شکر سه سال پر افتخار را در اینجا داشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم. فکر می‌کنم عملکرد خوب و قابل دفاع باشد و امیدوارم باشگاه فولاد جزو بهترین سطح از فوتبال باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز