خبرگزاری کار ایران

مجیدی: از فردا روی بازی با گل‌گهر تمرکز می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۱۰

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از مصاف با سپاهان اصفهان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا،‌ فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به تیم سپاهان تبریک میگویم. هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و یک مقدار بدشانس بودیم و اگر از فرصت ها استفاده می کردیم شاید می‌توانیم برنده بازی باشیم.

او درمورد تعویض‌های تیمش در این مسابقه همچنین گفت: با توجه به اینکه بازی مهمی پیش رو داشتیم از 5 تعویض استفاده کردیم و بعضی از بازیکنان را می خواستیم که 90 دقیقه بازی نکنند و برای بازی سه شنبه آماده باشند و سعی داشتیم چیدمان تیم را طوری باشد که بازیکنان خسته نشوند. بازیکنان تعویضی خوب بازی کردند و در نیمه دوم ما خیلی موقعیت خوب داشتیم اما بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل نرفت.

سرمربی استقلال افزود: در گل هر نتیجه ای که ما نیاز داشتیم ترجیح می دادم که از این روش استفاده کنم و در طول بازی از سایر بازیکنان استفاده کنم ولی در کل دنبال این بود که اینطور باشیم. همه بازیکنان خوب بودند و از فردا تمام تمرکز ما روی بازی جام حذفی است که یک بازی خیلی خوب مقابل تیم گل گهر سیرجان انجام بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز