خبرگزاری کار ایران

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال

ذوب آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان یک؛ اصفهانی ها باختند اما در لیگ ماندگار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۰۰

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری مس همراه بود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان مس رفسنجان بود.

بازی را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی بازی برای رسیدن به گل برتری حملات زیادی را ترتیب دادند اما در ایجاد موقعیت گلزنی ناکام ماندند؛ مس نیز بیشتر به دنبال حراست از دروازه خود بود.

در ادامه نیمه نخست نیز شاگردان مجتبی حسینی در ذوب‌آهن بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گلزنی کنند؛ به این ترتیب نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز ذوب‌آهن تیم برتر زمین بود و برای پیش افتادن از حریف بازی را در دست داشت اما برخلاف جریان بازی و در یک ضدحمله مس رفسنجان به گل دست پیدا کرد و از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در پایان این دیدار مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست داد تا سبزپوشان به لطف شکست سایپا در بازی همزمان با 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی بماند و از سقوط به دسته یک در امان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز