خبرگزاری کار ایران

محمد حسن‌زاده: حضور در المپیک بهترین اتفاق برای بسکتبال ایران بود/ مقابل فرانسه بازی سختی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۳۹

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: بهترین تیم‌های دنیا در المپیک حضور پیدا می‌کنند، حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بسکتبال کشورمان رقم بخورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محمد حسن‌زاده بازیکن تیم ملی کشورمان طی گفتگو با سایت فدراسیون تقابل با تیم‌های جمهوری چک، آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو اظهار داشت: در بازی مقابل چک نمایش قابل قبولی داشتیم و با یک کار گروهی و تیمی توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم آمریکا در تمام دنیا بسیار شناخته شده است و ما نمی‌توانستیم هراشتباهی را مقابل آن‌ها انجام دهیم‌ که آن‌ها ما را جریمه نکنند. بازی بسیار سطح بالا و سختی بود.

حسن‌زاده افزود: مقابل فرانسه هم بازی بسیار سختی خواهیم داشت، تمام تیم‌هایی که در المپیک حضور دارند از بهترین‌های دنیا هستند. متقابلا کار ما خیلی سخت خواهد بود، اما تمام سعی و تمرکز ما در این راستا است که بتوانیم بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: در المپیک بهترین تیم‌های دنیا حضور پیدا می‌کنند، حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بسکتبال کشورمان رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز