خبرگزاری کار ایران

ارجاع پرونده رفتار نیما عالمیان در المپیک به کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۲۷

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز بررسی عملکرد نماینده و سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اعزامی به المپیک ژاپن بررسی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه هیئت رئیسه با حضور اعضاء، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی و نیما عالمیان نماینده کشورمان در المپیک توکیو برای بررسی عملکرد در بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد.

در این نشست اعضاء محترم هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ضمن شنیدن صحبت های بازیکن و سرمربی تیم ملی، اعضاء ضمن بحث ‌بررسی موضوع سوالاتی در خصوص اتفاقات مسابقه نیما عالمیان و نماینده انگلیس مطرح کردند که هر دو نماینده کشورمان پاسخ هایی را ارائه دادند که پس از استماع پاسخ ها، هیئت رئیسه تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود:

۱. باتوجه به عملکرد رفتاری نیما عالمیان در مسابقات المپیک و البته با در نظر گرفتن عذرخواهی و سوابق مثبت قبلی این بازیکن، هیئت رئیسه برای بررسی بیشتر تصمیم گیری نهایی در این خصوص را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داد تا در این کمیته موضوع بررسی گردد. همچنین هیئت رئیسه ضمن تاسف از اتفاق بوجود آمده مقرر نمود روانشناس محترم تیم ملی جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده گزارشی از وضعیت ورزشکاران تهیه و ارائه نماید.

۲. باتوجه به عملکرد سرمربی تیم ملی و بالحاظ توضیحات ایشان، مقرر شد ظرف ۲ هفته کمیته منتخب هیئت رئیسه در خصوص بررسی عملکرد مدیریتی و فنی تشکیل و در نهایت در راستای بهبود و ارتقای سطح تیم ملی تصمیم گیری جهت نحوه همکاری در آینده صورت پذیرد. 

فدراسیون تنیس روی میز به زودی تاریخ تشکیل این جلسه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز