خبرگزاری کار ایران

توماس ساتورانسکی: برای تیم ایران اعتبار زیادی قائل هستم/ بسکتبال انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۹۷

بازیکن تیم ملی بسکتبال چک در خصوص بسکتبال ایران و بازی مقابل آن‌ها گفت: من برای تیم ایران احترام زیادی قائل هستم چون تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند.

به گزارش ایلنا، توماس ساتورانسکی بازیکن تیم ملی بسکتبال چک پس از بازی با فرانسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فدراسیون بسکتبال به المپیک توکیو بیان کرد: در نیمه اول بیست امتیاز جلو بودیم و فکر می‌کردیم به راحتی پیروز می‌شویم اما برای ایران اعتبار زیادی قائل هستم زیرا تا آخر بازی با ما جنگیدند و برای حملات ما از دفاع زون استفاده کردند، ما را به چالش جدی انداختند و اختلاف به ۵ امتیاز رسید. من برای تیم ایران احترام زیادی قائل هستم چون تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند.

وی ادامه داد: البته ما هم اشتباهاتی داشتیم اما جلو فرانسه خیلی بهتر شوت زدیم. ما به خاطر مدال اینجا هستیم و نمی‌خواهیم به عنوان یک توریست اینجا باشیم. بازی‌های انتخابی المپیک خیلی سخت است و این سختی برای تیم‌های اروپایی بیشتر است. ما فقط به حضور در المپیک راضی نخواهیم بود و تا آخر خواهیم جنگید. هرچند تیم‌های بسیار باکیفیتی اینجا حضور دارند، اما هدف ما فقط شرکت در المپیک نیست.

بازیکن تیم ملی بسکتبال جمهوری چک افزود: من قدردان حمایت‌های مردم کشورهای مختلف از سراسر دنیا هستم. NBA و به طور کلی بسکتبال ما را به یکدیگر نزدیک می‌کند. خوشحالم که طرفدارانی در تیم ایران دارم و قدردان آن‌ها هستم. تیم ایران تیم باتجربه و خوبی است و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند. این نشان می‌دهد سال‌هاست کنار یکدیگر بازی کردند و در سطح بالایی رقابت می‌کنند اما نباید از محیط رقابت‌های بین‌المللی بسکتبال ترس داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز