خبرگزاری کار ایران

فصیحی: این راه تازه شروع شده است/ رقبایم عجیب و غریب نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۸۹

نماینده کشورمان در المپیک توکیو گفت: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین آن بودن درکنار خوب‌های جهان هست.

به گزارش ایلنا، فرزانه فصیحی بعد از مسابقه خود با حریفان قدرش در دور مقدماتی اظهار داشت: مسابقه خوب بود. المپیک میدان بزرگی است. انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما ان شالله به زودی بهتر می شوم.این راه تازه شروع شده است. به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می‌زدم، می‌‌رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت: دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود. خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود و به خاطر راند قبلی خسته شدم.

وی در خصوص اینکه این آوردگاه برایش چطور بود عنوان کرد: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین آن بودن درکنار خوب‌های جهان هست.

فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگه رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده های بالاتر بروم و رتبه‌ام بیشتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند. آنها دست یافتنی نیستند.

وی در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی توانم بگویم تاثیر ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون بغض داری گفت: الان خیلی خوبم.

فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می‌دهی، گفت: اگر به عقب بازگردم نمی‌دانم چه چیزی را عوض می‌کنم تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم اما تجربه کسب کردن آسان نیست اما درنهایت به المپیک رسیدم.

دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه اش برای بازی‌های آسیایی چیست گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می‌شود و تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم مدال بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز