خبرگزاری کار ایران

استکی: امسال هم کارمان به روز اخر لیگ کشیده شد/ از لحاظ روحی آسیب زیادی دیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۵۱

مربی تیم ذوب آهن در مورد تقابل با مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسن استکی دستیار اول مجتبی حسینی در ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: در درجه اول عید غدیر را باید به‌نوبه خودم تبریک بگویم، اما درخصوص بازی فردا باید به این مسئله اشاره کنم که بعد از بازی مقابل سپاهان تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که ازلحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها کارکنیم، چون بازی سنگینی بود و بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به پنالتی ازدست‌رفته این تیم مقابل سپاهان تأکید کرد: متأسفانه به خاطر استرس و فشار زیادی اعضای تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و همچنین تماشاگران و آن پنالتی که از دست رفت، ازلحاظ روحی بسیار آسیب دیدیم. به‌هرحال من معتقدم، می‌توانستیم مقابل تیم همشهری بهتر از این نتیجه بگیریم، اما نشد.

استکی در پایان صحبت‌هایش گفت: امسال هم متأسفانه مثل سال قبل، بازی به‌روز آخر کشیده شد و تا آخرین ثانیه لیگ باید فشار زیادی را تحمل‌کنیم، همچنین تماشاگران عزیزمان که حمایت‌های خوبی در طی چند هفته از تیم داشتند. انشا الله بتوانیم یک بازی خوبی را ارائه دهیم و نتیجه لازم را بگیریم و بتوانیم یک هدیه خوب به مردم اصفهان و خصوصاً هواداران ذوب‌آهن بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز