خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: متاسفانه چند بازی اخیر داوری تیم‌ ما را بهم ریخت/ باید جایگاه‌مان را تثبیت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۳۲

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم فردا بازیکنان نتیجه‌ای کسب کنند که در خور نام فوتبال اراک باشد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: روز سختی داریم و متاسفانه به تیم آقای فکری برخوردیم. او دوست قدیمی و مربی خوب نفت است و امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی شود و بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

او ادامه داد: فردا ما ۸ بازیکن‌ تاثیرگذارمان را نداریم و در این سه بازی متاسفانه برای هر بازی یک بازیکن‌مان را از دست دادیم تا به اینجا رسیدیم اما جوانان خیلی خوبی داریم که می‌توانند جای غایبان را پر کنند. امیدواریم این بازیکنان فردا بهترین بازی‌شان را انجام دهند و شرایطی را رقم بزنند که به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و لیگ‌مان را با شرایط خوبی تمام کنیم.

مربی آلومینیوم با اشاره به اتفاقات داوری در هفته‌های اخیر گفت: متاسفانه داوری تیم ما را در چند بازی گذشته به هم ریخت و می‌توانستیم در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم اما نتوانستیم به چیزی که لیاقتش را داشته باشیم، برسیم. این اولین سالی است که در لیگ برتر هستیم و باید جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.

خرمگاه درباره فصل آینده همینطور گفت: امیدوارم سال آینده نتیجه خوبی بگیریم و شرایطی رقم بخورد که لیاقت مردم اراک را داشته باشد. بازیکنان جوان ما نشان دادند که قابل هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم فردا این بازیکنان نتیجه‌ای کسب کنند که در خور نام فوتبال اراک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز