خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم هفته پاکی داشته باشیم / فردا باید با تمام وجود بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۲۹

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: امیدوارم هفته پاکی باشد و خدایی ناکرده شبهه‌ای که در لیگ دوم و لیگ یک بوده در لیگ برتر نباشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد و یا ماندنی می‌شود به واسطه نتایج فوتبالی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از مصاف با تیم آلومینیوم اراک در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: عید غدیرخم را به تمامی هموطنان، مسلمانان و شیعان ایران و جهان تبریک بگویم. قبل از شروع صحبت‌هایم جا دارد به تیم اراک، مجموعه‌شان و مردم اراک تبریگ بگویم ضمن اینکه سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند در مجموع نتایج خیلی خوبی کسب کردند و در جدول جایگاه بسیار خوبی دارند. با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را داشتند شاید مسائلی موجب می‌شد که نتایج خوبی کسب نکنند اما در مجموع سال خوبی را پشت سر گذاشتند و به نظرم با توجه به خودباوری که وجود آمده و برنامه ریزی که از قبل وجود داشته می‌توانند در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری در فوتبال بزنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه فردا هفته آخر لیگ ماست امیدوارم با توجه به اینکه همه اتفاقات فردا از قهرمانی تا سهمیه و سقوط و ماندن به این هفته کشیده شده، امیدوارم هفته پاکی باشد و خدایی ناکرده شبهه‌ای که در لیگ دوم و لیگ یک بوده در لیگ برتر نباشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد و یا ماندنی می‌شود به واسطه نتایج فوتبالی باشد.

فکری درباره دیدار فردا عنوان کرد: ما هم یکی از تیم‌هایی هستیم که شانس ماندن و سقوط داریم، با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر از رقبا داریم شاید این یک مقدار برای ما گول زننده باشد، امیدوارم بچه‌ها به این دو امتیاز توجه نکنند، با تمام وجود بازی کنند و به امید خدا یک بازی خوبی را ارائه کنیم. بتوانیم با دست خودمان، خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. می‌دانیم که کار سختی داریم، دوست نداشتم این ماجرا به هفته آخر کشیده نشود اما قسمت و تقدیر اینطور بوده و امید داریم که فصل آینده تیم نفت را در لیگ برتر ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز