خبرگزاری کار ایران

تارتار: فردا به خاطر شرافت فوتبال بازی می‌‌کنیم / بدون استرس مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۰۰

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مصاف با تیم پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: طبیعی است که بازی سختی داریم. پرسپولیس در پنج سال گذشته با احتساب امسال یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و هست. چهار سال قهرمان شده و امسال هم در صدر تا قبل از هفته آخر قرار دارد. این کیفیت پرسپولیس را نشان می‌دهد که بازی کردن برابر آنها برای ما با توجه به کادرفنی بسیار با اخلاقشان کار را سخت می‌کند. تیم آقای گل محمدی در حال حاضر از کالدرون و حتی برانکو بهتر بازی می‌کند.

او ادامه داد: این صحبت‌ها فرار رو به جلو نیست، این قدرت پرسپولیس است و از تیم خودمان می‌گویم که دوست دارم امروز از بازیکنان باتجربه صحبت کنم که در به دست آوردن نتایج اثر داشتند. فردا روزی است که باید به خاطر شرافت فوتبال بازی کنیم و در طول هفته این را تاکید کردم که ما نباید خدایی نکرده تاثیری در سرنوشت قهرمانی داشته باشیم. باید کار خودمان را انجام بدهیم. بازی خوبی می‌شود و ما هیچگونه استرسی نداریم، شاید پرسپولیس داشته باشد اما ما فقط ضمن احترام به تیم خوب و بزرگ پرسپولیس برای برد بازی می‌کنیم.

تارتار درباره اینکه تیمش فردا هرنتیجه‌ای که برابر پرسپولیس کسب کند با واکنش رو به رو است، گفت: فضای مجازی مسموم شده و بسیار راحت توهین و اهانت زده می‌شود. نمی‌دانم چه کاری میتوان کرد امیدوارم فضا سالم‌تر باشد. سه دسته از افراد به من پیام دادند. می‌خواهم پاسخ آنها را بدهم. آن دسته از عزیزانی که ما را ترغیب به بازی جوانمردانه کردند که تشکر می‌کنیم و طرفدار همین مسأله هستیم. یکسری پرسپولیسی‌هایی هستند که را ما را ترغیب می‌کنند که شل بگیریم تا پرسپولیس قهرمان شود. ما در مکتب پرسپولیس و حتی پاس، یادگرفتیم که جوانمردانه بازی کنیم پس از آنها می‌خواهم که چنین درخواستی نداشته باشند. یکسری افراد هم توهین کردند که از آنها نمی‌گذرم و به خدا واگذار می‌کنم. برای آنها یکی دو مثال می‌زنم.

او اضافه کرد: سال ۹۲ گسترش فولاد بودم و پرسپولیس صدر جدول بود، علی دایی آن زمان سرمربی بود و یک بر صفر در تبریز برنده شدیم و آن سال فولاد با شکست دادن ما قهرمان شد. عزیزانی که تهمت می‌زنند به گذشته برگردند و ما را بشناسند. سال قبل در آزادی با تیم نفت مسجد سلیمان پرسپولیس را شکست دادیم، خیلی زمان نگذشته است. برای ما یک چیز مهم است. یاد گرفتیم لقمه‌ای که خودم وقتی بچه‌هایشان کوچک هستند کنار ما می‌نشیند و آن چه به دهان بچه‌هایم میگذارم پاک و حلال باشد. به همه مردم کشورمان قول می‌دهم و همینطور مردم اصفهان و هواداران پرسپولیس، ما با تمام توان‌مان بازی خواهیم کرد.

تارتار درمورد اینکه در پایان بازی تمایل دارد کدام تیم برنده باشد، گفت: طبیعتا من همیشه گفتم، در تیمی که فعالیت دارم بردش اهمیت زیادی دارد و قطعا الان اولویت پیکان است و برد پیکان است و بارها هم گفتم و قولی هم دادم که وقتی تیم دارم درباره تیم خاصی صحبت نکنم.

او درخصوص پاداش تعیین شده برای شکست تیم پرسپولیس عنوان کرد: بحث این بازی نیست، همان بازی برابر نساجی بود که ماندنمان در لیگ برتر تثبیت شد، باشگاه مصوبه ای داشت که هم پاداش و جریمه در آن وجود داشت. این بازی هم مثل بازی‌های قبل است و هیچ فرقی ندارد و در صورت برد برتری پاداش می‌گیرند.

سرمربی پیکان درمورد اظهارات یحیی گل محمدی همینطور گفت: آقای گل محمدی نیاز به تعریف من ندارد و با نتایجی که به دست آورده یکبار دیگر با این درخواست شخصیت بالای خود را نشان داده و امیدوارم همیشه موفق باشید البته به غیر از بازی فردا که مقابل ماست.

او در پایان گفت: از مردم می‌خواهم چون اخبار را نگاه می‌کنیم که روزانه سیصد تا چهارصد هموطن‌مان جان خود را از دست می‌دهند می خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از مسئولان می‌خواهیم که سرعت بیشتری در واکسیناسیون داشته باشیم که شر این ویروس کم شود و جامعه به روند عادی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز