خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: از مهدی تارتار و بازیکنان پیکان می‌خواهم بهترین بازی شان را مقابل ما انجام دهند/ به یک پرسپولیسی نمی‌نوانید انگ کم کاری بزنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۶۷۳

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تقابل با پیکان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: ابتدا جا دارد برای مردم خوب کشورم آرزوی سلامتی داشته باشم و امیدوارم در این روزهای سختی که همه ما پشت سر می‌گذاریم با رعایت بیشتر و کامل نکات بهداشتی و پروتکل‌ها از خودمان محافظت کنیم و دیگر شاهد از دست رفتن عزیزانمان نباشیم و بعد از آن با واکسیانسیون بتوانیم جلوی این ویروس منحوس را بگیریم که متاسفانه در کشور ما این بحث ضعیف عمل کردیم و از مسئولان می‌خواهیم نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی در مورد بازی با پیکان گفت: آخرین بازی فصل را در پیش داریم که 3 امتیازش می‌تواند ما را به قهرمانی برساند و قطعاً انگیزه بالای ما می‌تواند در این بازی باعث شود به سه امتیاز برسیم. باید خیلی هوشیار و متمرکز عمل کنیم و در دفاع و حمله تمرکز کافی داشته باشیم. با تیم خوبی بازی داریم و پیکان نشان داده است به راحتی شکست نمی‌خورد و در 9 بازی اخیر باخت نداشته است و تیم جوان و خوبی است که به تارتار بابت داشتن این تیم تبریک می‌گویم. آنها با انگیزه هستند و سبک خاصی از فوتبال را دارند که قابل احترام است. ما انگیزه های زیادی برای پیروز شدن داریم و چیزی که ما را به قهرمانی می‌رساند فقط کسب سه امتیاز است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و یک فصل فوتبالی دشواری داشتیم و فکر می‌کنم پانزدهمین ماه را هم پشت سر گذاشتیم که مشغول مسابقات و بازی‌ها هستیم و فراز و نشیب زیادی داشتیم در طول فصل و مشکلات زیادی از شروع کار تا الان داشتیم و خوشبختانه بازیکنان با غیر و شرفی که از خودشان نشان دادند شرایطی فراهم کردند که الان با کسب 3 امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. درود می‌فرستم به غیرت و شرف بازیکنانم و بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم هر تیمی جای ما بود مقابل این مشکلات سر خم می‌کرد ولی بازیکنان ما نشان دادند چقدر از لحاظ روحی و روانی و ذهنی بزرگ هستند و بزرگی شان را نشان دادند و از طرف هواداران از آنها تشکر می‌کنم. این غیرت و شرفی که نشان دادند به ما انگیزه مضاعف داد که تا اینجا تیم را بکشانیم.

گل محمدی با اشاره به وضعیت مدیریت باشگاه گفت: مدیریت باشگاه هم تلاش زیادی برای ایجاد انگیزه داشت و از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که فردا شاهد بازی خوبی از طرف تیم خودمان باشیم و امیدوارم بتوانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم و این تنها هدف ماست.

وی در مورد مباحثی که پیرامون بازی شرافتمندانه پیکان و استقلال مقابل حریفانشان در کورس قهرمانی مطرح شده توضیح داد: در هر صورت یک فوتبالیست به نظرم وقتی شغل فوتبالیست بودن را انتخاب می‌کند اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است و همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند و من فکر نمی‌کنم کسی در فوتبال بخواهد کم کاری کند و من در زندگی فوتبالی خودم ندیدم. از همه بازیکنان نه فقط استقلال و پیکان می‌خواهم با تمام قدرت وارد شوند و در بازی فردا از همه بازیکنان می‌خواهم بهترین روزشان را داشته باشند و بیشترین تلاش را داشته باشند و به این می‌گویند بازی جوانمردانه و امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون حرف و حدیث باشد و به این مساله ایمان دارم که لیگ بدون مشکل تمام خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی تیمش در روز آخر هم گفت: من فکر می‌کنم قهرمانی و سرنوشت آن دست خودمان است و عملکرد ما نشان می‌دهد که قهرمان فصل کدام تیم است. تمرکز ما باید روی کار خودمان و تیم خودمان باشد و اگر بتوانیم این تمرکز را داشته باشیم می‌توانیم قهرمان شویم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهدی تارتار، سرمربی پیکان پرسپولیسی است هم خاطرنشان کرد: آقای تارتار چندین سال است در حال مربیگری است و این حرف ها به این خاطر مطرح می‌شود که داستان درست کنند ولی ایشان همیشه با شرف بوده و بهترین عملکردش را ارائه داده است و کسی نمی تواند پشت سر تارتار و یک پرسپولیسی حرف در بیاورد و از خود مهدی هم می‌خواهم بهترین عملکردش را داشته باشد.

وی در مورد مصدومان تیمش هم گفت: کمال کامیابی نیا و علی شجاعی را در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز