خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۶۲۵

کمیته وضعیت بازیکنان آرای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، درخصوص شکایت فرشاد فلاحت‌زاده از باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز بابت مطالبات باقی مانده از فصل 96-97 ، کمیته وضعیت بازیکنان دعوای خواهان (فرشاد فلاحت زاده) را مشمول مرور زمان اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

در دیگر رای این کمیته که به شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین بوشهر از اسماعیل شریفات مربوط است، این باشگاه مطالبه وجه به مبلغ سیصد و بیست و سه میلیون ریال را داشته است که کمیته وضعیت به استناد بند 11 ماده 11 آیین نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر توسط خواهان (شهرداری شاهین بوشهر) این درخواست را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

درخصوص شکایت پوریا زارع از باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز بابت مطالبه مبلغ نهصد و بیست میلیون ریال، پس از بررسی‌های لازم باشگاه قشقایی به پرداخت هشتصد و شصت میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هجده میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایت عبداله بهمنی از باشگاه فرهنگی ورزشی رایکا بابل (خونه به خونه سابق) جهت مطالبه وجه به مبلغ پانصد و هفتاد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت پانصد و هفتاد میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت دوازده میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

مهلت 7 روزه از زمان ابلاغ کلیه آرای فوق جهت تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز