خبرگزاری کار ایران

پایان روز ششم مسابقات المپیک توکیو: ژاپن در صدر/ ایران در رده بیست و هشتم مشترک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۹۰

با پایان ششمین روز بازی های المپیک توکیو در مجموع 303 مدال توزیع شده است که 145 مدال توسط زنان شکار شد و ایران همچنان با تک مدال طلا تیراندازی همراه با هفت کشور در جایگاه بیست و هشتم مشترک قرار دارد.

به گزارش ایلنا، میزبان بازی‌ها در پایان روز ششم بازی‌ها چهار مدال( ۳ طلا و یک نقره)  دیگر کسب کرد و در مجموع با ۱۳ طلا و چهار نقره و پنج برنز همچنان صدرنشین است.

اما چین با ۱۲ طلا، ۶ نقره و ۹ برنز در جایگاه دومی قرار دارد  و آمریکا با ۱۱ طلا، ۱۱ نقره و ۹برنز  همچنان در جایگاه سوم است.

روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با هفت طلا، ۹ نقره و ۶ برنز چهارمی خود را تداوم داد. در عین حال استرالیا از جایگاه هفتمی و با ۲ پله صعود جای پنجمی انگلیس را گرفت. 

انگلیس،  کره جنوبی، آلمان، فرانسه و هلند هم جایگاه ششم تا دهم را به خود اختصاص دادند. کانادا هم یک پله سقوط کرد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

ایران هم با کشورهایی چون اکوادو، فیجی، فلیپین و تایلند در جایگاه بیست و هشتم مشترک ایستادند.

در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال  طلا، نقره و برنز توزیع می‌شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است. امروز و در پایان ششمین روز بازی ها در مجموع ۳۰۳ مدال توزیع شده است که از این تعداد ۱۴۵ مدال از ۴۳ کشور توسط زنان کسب شد. آمریکا با ۲۰ مدال، چین ۱۲ و ژاپن با ۱۱ مدال به ترتیب بیشترین مدال  در بخش زنان را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز