خبرگزاری کار ایران

با پادرمیانی فرماندار و رییس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان

بازگشت سه بازیکن محروم به نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۲۶

محمد پاکدل فرماندار و علی اسکندری رییس دادگستری شهرستان مسجد سلیمان در جلسه ای با محمود فکری سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان موجب بازگشت و بخشش سه بازیکن محروم تیم نفت مسجدسلیمان، مقتدایی، ایزدی و طهماسبی از سوی محمود فکری سرمربی این تیم شدند.

به گزارش ایلنا، محمد پاکدل فرماندار و علی اسکندری رییس دادگستری شهرستان مسجد سلیمان در جلسه ای با محمود فکری سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان موجب بازگشت و بخشش سه بازیکن محروم تیم نفت مسجدسلیمان، مقتدایی، ایزدی و طهماسبی از سوی محمود فکری سرمربی این تیم شد.   

مجتبی مقتدایی، مهدی طهماسبی و مهدی ایزدی سه بازیکنی هستند که به تازگی از حضور در تمرینات نفت مسجد سلیمان منع شده‌اند.

البته این سه نفر به دلیل مسائل انضباطی حق شرکت در تمرینات را ندارند و مساله آن‌ها با سه بازیکن قبلی متفاوت است. پیش از این نیما انتظاری، مصطفی ناییج‌پور و میثم تهیدست به دلیل اتفاقات مقابل ذوب‌آهن با تصمیم سرمربی تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند. 

به این ترتیب علاوه بر سه بازیکن قبلی که دور از تیم و منتظر اعلام نظر باشگاه هستند، سه بازیکن دیگر نیز باید منتظر مشخص شدن وضعیتشان باشند. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیکنان اجازه بازگشت به جمع سایر نفرات را پیدا می‌کند و حضورشان در لیست نفت مسجدسلیمان برای بازی هفته سی ام و ما قبل پایانی لیگ برتر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شایان ذکر است محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان قول مساعد پاداش نفیسی در صورت برد مقابل آلومینیوم سازی اراک به بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز