خبرگزاری کار ایران

مهرداد رضایی: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را مقابل ذوب آهن کسب کنیم/ هر بازی فقط برای برد به زمین می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۹۸

مهاجم مس رفسنجان گفت: ما تمام بازی هارا برای برد به میدان می‌رویم و فرقی نمیکند کدام تیم باشد.

مهرداد رضایی، مهاجم مس رفسنجان درباره عملکرد این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم مقابل صنعت نفت ما عملکرد خوبی داشتیم و از قبل این را می‌دانستیم برنامه‌مان چیست و تمام نکاتی که آقای ربیعی گفتند را توانستیم در بازی پیاده کنیم که خداراشکر 3 امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم مس رفسنجان افزود: ما خیلی موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم و می‌توانستیم نتیجه خیلی بهتری را کسب کنیم، در دقایق پایانی متاسفانه دروازه‌مان باز شد اما مهم 3 امتیاز بود که بدست آوردیم. در بازی‌های این چنینی معمولا ضربات ایستگاهی تعیین کننده هستند و متاسفانه با ضربه ایستگاهی گل خوردیم و دیگر فرصت گلزنی نداشتیم.

 وی در خصوص بازی بعد مقابل ذوب آهن گفت: طبق برنامه ای که داریم باید  پیروز شویم تا رتبه بهتری در جدول بدست آوریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب، جوانمردانه و همراه با 3 امتیاز را رقم بزنیم. 

رضایی در پایان توضیح داد: ما تمام بازی هارا برای برد به میدان میرویم و فرقی نمیکند کدام تیم  باشد انشاءالله بتوانیم لیگ را با برد تمام کنیم اما ذوب آهن هم تیم بسیار خوبی است و  قطعا ذوب آهن هم با تمام وجود برای این بازی می‌جنگد چون بازی مهمی است.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز