خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۴۵

سرمربی تیم تیراندازی ریکرو کشورمان به دلیل نتایج کسب شده از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، پاکزاد، سرمربی تیم ریکرو کشورمان گفت: جو المپیک سنگین است و حریفان هم بسیار قدر هستند. 

وی تاکید کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی ۵۷ شد. در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد و آن تیری که باید میزد را نزد و باعث شد تا در دور حذفی به رکورددار دنیا بخورد.

پاکزاد گفت: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم از مردم به دلیل اینکه عملکرد خوبی نداشتیم. باید واقعیت را پذیرا باشیم، ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال های آسیایی، سپس جهانی را  کسب کنیم بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.  

پاکزاد تصریح کرد: فدراسیون هر آنچه که در توان داشت را انجام داد و تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. خداراشکر اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

وی افزود: حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز