خبرگزاری کار ایران

جلسه سعید آذری با پیشکسوتان باشگاه فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۹۰۹

جلسه کمیته پیشکسوتان فوتبال با مشارکت آقایان حسن سالمی، علی سویلمی، سهراب بختیاری زاده و ابراهیم تهامی در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در راستای ارتقاء ارتباط باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان، ظهر امروز با حضور سعید آذری مدیرعامل و اسماعیل گودرزی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان و همچنین آقایان حسن سالمی، علی سویلمی، سهراب بختیاری زاده و ابراهیم تهامی به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان فوتبال، جلسه هم اندیشی و کمیته پیشکسوتان برگزار شد.

سعید آذری در حاشیه این جلسه با تشکر از حمایت های صورت پذیرفته از سوی پیشکسوتان اصیل فوتبال خوزستان، گفت: از ابتدای حضورم در خوزستان و باشگاه فولاد همواره سعی کردم احترام پیشکسوتان فوتبال استان را حفظ کنم، چراکه معتقدم این دوستان حق بزرگی بر گردن این باشگاه و فوتبال خوزستان دارند. از این رو بارها در مسائل مهم با این عزیزان در ارتباط بودم و این مسیر را با افتخار ادامه خواهم داد.

وی همچنین در ادامه افزود: فولاد خوزستان یک باشگاه شناسنامه دار است و نفراتی که پیش از این در کسوت مدیر، مربی و یا بازیکن در آن فعال بودند، به اندازه خود در اعتلای نام و افتخارات بدست آمده سهم داشته اند. بر همین اساس ما وظیفه خود دانستیم که در حد امکان مسیر بازگشت بازیکنان پیشکسوتان به باشگاه را فراهم کنیم و هم اینک در تیم های مختلف باشگاه شاهد حضور این عزیزان هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین در خصوص جلسه با پیشکسوتان فوتبال خوزستان نیز گفت: امروز با دعوت از بزرگان فوتبال استان خوزستان یک جلسه هم اندیشی برگزار شد. دوستان موارد با اهمیتی را بیان فرمودند که تا اندازه زیادی می تواند به توسعه و موفقیت باشگاه فولاد خوزستان کمک نماید. بنده بارها گفته ام که فولاد متعلق به خوزستان و فوتبال متعلق به اهالی آن است و مطمئن باشید که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی تضمین کننده یک موفقیت در ورزش گروهی همچون فوتبال باشد. امیدوارم با تشکیل کانون پیشکسوتان فوتبال و پیگیری این سیاست شاهد درخشش هرچه بیشتر فولاد خوزستان در آینده باشیم.

گفتنی است، آقایان سیف اله دهکردی، مسعود رضائیان، لفته سه برادران و جلال کاملی مفرد از دیگر چهره های شاخص و پیشکسوت دعوت شده از سوی باشگاه فولاد بودند که حضورشان در این جلسه فراهم نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز