خبرگزاری کار ایران

آخرین مرحله رکورد گیری جهت کسب سهمیه حضور در مسابقات جوانان جهان به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۹۴

علی رضایی گفت: سومین و آخرین مرحله از رکوردگیری مسابقات جوانان جهان امروز چهارم مرداد ماه در پیست تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی رضایی دبیر کل فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، گفت:

 آخرین مرحله از رکورد گیری ورزشکاران جوانان جهت حضور در مسابقات جوانان جهان امروز(دوشنبه) در پیست تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  با توجه به توانمندی ورزشکاران کشورمان،امیدواریم بتوانند ورودی جوانان جهان را کسب کنند که تا به حال ۹ ورودی با ارزش جوانان جهان را کسب کرده‌ایم که انشاالله در این مرحله هم بتوانیم به تعداد ورودی های جهان بیافزاییم.

دبیر کل فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در مواد ۱۰۰ متر با مانع، ۱۵۰۰ متر، ۲۰۰ متر،  ۴۰۰ متر، پرتاب چکش و ۸۰۰ متر برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به زیرساخت‌های ورزش در استان لرستان،افزود:  با توجه به اینکه چند سال پیش مسابقات قهرمانی کشور در لرستان برگزار شد و میزبانی بسیار عالی که داشتند و با توجه به کیفیت بالای پیست شهر خرم‌آباد تصمیم بر این شد که آخرین مرحله از رکوردگیری مسابقات جوانان جهان  در شهر خرم‌آباد برگزار شود.

وی اضافه کرد: مسابقات جوانان جهان  از ۲۶ مرداد ماه لغایت ۳۱ مرداد ماه در کشور کنیا برگزار می شود.

وی با اشاره به سطح ورزشکاران لرستان خاطر نشان کرد:  دو و میدانی لرستان در رده‌های پایه رشد قابل توجهی داشته که امسال در رده سنی جوانان توانست به عنوان قهرمانی کشور و در رده سنی نوجوانان نتایج بسیار ارزشمندی را کسب کند که انشالله در سالهای آتی بتواند مثل گذشته قطب دو و میدانی کشور شود.

رضایی در پایان یادآور شد: نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد که بتوانیم دوومیدانی ایران را ارتقاء و باعث اعتلای آن شویم و امیدواریم در بازی‌های آسیایی آتی بتوانیم بهترین نتایج را برای فدراسیون دو و میدانی و کشورمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز