خبرگزاری کار ایران

برنامه کاروان ایران در پنجمین روز المپیک توکیو؛ تیراندازان پشت خط آتش

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۳۹

چهار نماینده ایران در رشته تیراندازی، پنجمین روز رقابت های المپیک ۲۰۲۰ را تنها به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیراندازان ایران فردا(سه شنبه) تنها نمایندگان ایران در این روز از رقابت های المپیک هستند.

چهار تیرانداز در دو بخش میکس تفنگ و تپانچه به رقابت با حریفان خود می‌پردازند. جواد فروغی که اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران در المپیک را به دست آورد همراه با هانیه رستیمان تیم میکس تپانچه را تشکیل می‌دهند و نجمه خدمتی و مهیار صداقت هم تیم ایران در بخش تفنگ بادی هستند.

تیم ایران با ترکیب جواد فروغی و هانیه رستیمان در مرحله مقدماتی تپانچه بادی حاضر می شوند. در این مسابقه ۲۰ تیم در خط آتش قرار می‌گیرند.

نجمه خدمتی و مهیار صداقت هم در خط آتش مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر قرار می‌گیرند. ۲۹ تیم در این مرحله به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این اولین مسابقه نجمه خدمتی در المپیک توکیو محسوب می‌شود اما مهیار صداقت باوجود اینکه در بخش انفرادی تفنگ‌بادی عملکرد خوبی داشت در نهایت نهم شد و با اختلاف بسیار کم از رسیدن به فینال بازماند. 

حال کسب طلا توسط فروغی در انفرادی این نوید را می دهد که در میکس صاحب مدال شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز