خبرگزاری کار ایران

اصغری: تیم ایران مقابل چک آهسته پیش می‌رفت/ بازیکنان ایران نیاز به تشویق داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۸۹

​عضو ارشد کمیته بین المللی المپیک و بازیکن تیم ملی بانوان بسکتبال افغانستان پس از دیدار تیم ملی ایران و چک در المپیک توکیو گفت: من مطمئن بودم که ورزشکاران ایران می‌توانند حداقل با اختلاف امتیاز کم‌تر این بازی را واگذار کنند و من فکر می‌کنم دلیل باخت آن‌ها این است که تیم ایران در شروع آهسته پیش می‌رفت.

به گزارش ایلنا، سمیرا اصغری عضو کمیته بین‌المللی المپیک و بازیکن تیم ملی بسکتبال افغانستان که روز گذشته برای تماشای بازی ایران و چک در المپیک توکیو به محل برگزاری مسابقات بسکتبال رفته بود، در گفتگو با خبرنگار اختصاصی فدراسیون بسکتبال کشورمان اظهار داشت: بازی تیم ملی ایران و چک را دیدم و متوجه شدم که بازیکنان ایران نیاز به تشویق دارند. باتوجه به تجربه‌ای که به عنوان یک بازیکن فعال در تیم بسکتبال بانوان دارم، به این نتیجه رسیدم که تیم ملی ایران نیاز به تشویق و حمایت دارد، آن‌ها نباید زمان را از دست می‌دادند. حتی وقتی تیم ایران حدود ۲۰ امتیاز عقب بود من باز هم آن‌ها را تشویق می‌کردم چون من خودم بسکتبالیست هستم و می‌دانم که در آن لحظه چه چیزی نیاز دارند.

وی افزود: من مطمئن بودم که ورزشکاران ایران می‌توانند حداقل با اختلاف امتیاز کم‌تر این بازی را واگذار کنند. من فکر می‌کنم ایران نباید می‌باخت ولی دلیل باخت آن‌ها از دید من این است که تیم ایران در شروع آهسته پیش می‌رفت و فکر می‌کردند برای کوارترهای بعدی وقت دارند. این یک اشتباه بزرگی است که همه بازیکنان و تیم‌ها مخصوصا تیم‌هایی مانند افغانستان و ایران انجام می‌دهند. اما تیم‌های دیگر از دقیقه اول تا آخر با جدیت پیش می‌روند. من به خاطر این که این اتفاق نیافتد و بازیکنان ایران بعدا ناراحت نشوند، روی یک کاغذ نوشته بودم وقت را ضایع نکنید و بازی همینجاست.

اصغری درخصوص سمت خود در کمیته بین‌المللی عنوان کرد: در سال ۲۰۱۸ به عنوان جوان‌ترین عضو کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب شدم که عضویت در کمیته بین المللی المپیک یکی از سمت‌های بسیار بالا است. تصمیمات کمیته بین المللی المپیک توسط ما اتخاذ و تایید می‌شود. همچنین رئیس کمیته بین المللی توسط ما انتخاب می‌شود.

شایان ذکر است، سمیرا اصغری به همراه دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک ایران به تماشای دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و جمهوری چک نشستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز