خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: خیلی کم به تیم ها موقعیت میدهیم/ با هدف برد به میدان می‌رویم و فرقی نمی‌کند کدام تیم مقابلمان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۷۵

عقیل کعبی مدافع مس رفسنجان گفت: امیدوارم بتوانیم لیگ را با برد تمام کنیم، ذوب آهن تیم بسیار خوبی هست و یقینا با تمام وجود برای این بازی می‌‌جنگد زیرا این بازی حساسیت بالایی برایمان دارد.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در خصوص بازی شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: بازی واقعا خوبی بود و هر دو تیم خیلی خوب در 90 دقیقه تلاش کردند که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. ما از ابتدای بازی خوب بازی کردیم ودر نیمه اول توانستیم به گل برسیم، موقعیت های زیادی در نیمه اول داشتیم می توانستیم با دقت بیشتر دروازه حریف را باز کنیم به گل های بیشتری برسیم  خداراشکر توانستیم 3امتیاز. حساس بازی را کسب کنیم.

کعبی در ادامه افزود: ما اگر دقت بیشتری میکردیم قطعا در هر بازی می توانستیم  گل های بیشتری بزنیم. ما خیلی کم به تیم ها موقعیت میدهیم ، وموقعیت های خیلی خوبی روی دروازه ی حریف خلق میکنیم اما متاسفانه  توپ های ما به گل تبدیل نمی‌شود. 

مدافع مس رفسنجان درباره پیش بینی بازی بعد مقابل ذوب آهن گفت: ما در تمام بازی ها برای برد ‌به میدان می‌رویم و می‌جنگیم تا امتیاز را کسب کنیم و تفاوتی ندارد کدام تیم مقابل ما باشد. انشالله بتوانیم لیگ را با برد تمام کنیم، ذوب آهن تیم بسیار خوبی هست و یقینا ذوب  آهن هم با تمام وجود برای این بازی می‌‌جنگد زیرا این بازی حساسیت بالایی برایمان دارد.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز